خبرهای داغ:

عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون پاک شهیدان است

شاهرود_سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار در یادواره سرباز شهید یوسف حیدری «شهید فهمیده ارتش» گفت: امنیت و آرامش کنونی در کشور به خاطر از خود گذشتگی و جانفشانی شهیدان و خانواده معظم آن‌ها است.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۵۸
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون پاک شهیدان استبه گزارش خبرنگار بسیج، امیر سرتیپ دوم حجت اللله غلامی در یادواره سرباز شهید یوسف حیدری «شهید فهمیده ارتش» در قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود اظهار کرد: عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون پاک شهیدان است شما جوانان باید این شهید بزرگوار را الگو و سرمشق خود قرار دهید.
سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار افزود: امنیت و آرامش کنونی در کشور به خاطر از خود گذشتگی و جانفشانی شهیدان و خانواده معظم آن‌ها است.
این مراسم با حضور کارکنان این قرارگاه و تیپ 158 شهید کشاورزیان در محوطه صبحگاه این یگان برگزار و با اجرای برنامه هایی یاد و خاطره شهدای این لشکر بویژه این سرباز شهید گرامیداشته شد.
سرباز شهید «یوسف حیدری» در روز ۳۱ تیرماه سال ۶۷ پس از این که دشمن تصمیم داشت مناطق آزاد شده را بار دیگر تصرف کند، با بستن نارنجک‌های تفنگی در تنگه «سرخه» خودش را زیر تانک دشمن می‌اندازد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها