خبرهای داغ:

اردوی جهادی فرهنگی در روستای قلعه بالا بیارجمند برگزار شد

شاهرود_اردوی جهادی فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده در روستای هدف گردشگری قلعه بالا به همت حوزه بسیج خواهران فضیلت و پایگاه حضرت رقیه و حضرت معصمومه (س) بیارجمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۵۵۸
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرنگار بسیج، اردوی جهادی فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده در روستای هدف گردشگری قلعه بالا به همت حوزه بسیج خواهران فضیلت و پایگاه حضرت رقیه و حضرت معصمومه (س) بیارجمند برگزار شد.
در این مراسم که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، مسابقه نقاشی و اهدا جوایز با موضوع ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و عفاف و حجاب و جشن و مولودی و مسابقه برای جوانه‌های صالحین و اهدا جوایز و نشست بصیرتی با محوریت عفاف و حجاب با حضور و شرکت بسیجیان پایگاه‌های سمیه و حضرت معصومه (س) اجرا گردید.
برپایی یستگاه سلامت و تب سنج و کنترل ویروس کرونا توسط دفتر نمایندگی هلال احمر بیارجمند در محل برگزاری برنامه انجام گردید.
همچنین افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین و برپایی غرفه و معرفی کتاب و نمایشگاه پوستر، بسته‌های فرهنگی سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب، زن و خانواده، پایگاه‌های حضرت رقیه (س)، سمیه و حضرت معصومه (س) برپا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار