خبرهای داغ:

کارگاه آموزشی ازدواج آسان در شاهرود برگزار شد

شاهرود_کارگاه آموزشی با عنوان «ازدواج آسان، هوشیارانه و پایدار» در راستای تسهیل در امر ازدواج جوانان به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۳۰۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کارگاه آموزشی ازدواج آسان در شاهرود برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکترمحمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین در این کارگاه با بیان اهمیت ازدواج در میان همه ادیان و تاکید پیامبر اسلام (ص) بر این موضوع به راه‌ها و راهکار‌هایی برای انجام ازدواج آسان اشاره نمود.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر دیدگاه جوانان در رابطه با امر ازدواج، آگاهی بخشی به آنان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌تواند در تغییر این دیدگاه‌ها و گرایش به ازدواج آسان و پایدار موثر واقع شود.
ابراهیمی درباره آثار ازدواج، دلایل درست و نادرست ازدواج، علل تاخیر ازدواج در برخی جوانان و راهکارها، مراحل انتخاب همسر، نحوه قراردادن فرد در مسیر ازدواج، علائم و نشانه‌های هشدار دهنده در ازدواج، آموزش ملاک‌ها و معیار‌های یک ازدواج موفق، آموزش تفاوت‌های روانشناختی زن و مرد و مهارت‌های ضروری و لازم برای ازدواج پایدار و حفظ زندگی زناشویی مطالبی را بیان کردند.
این کارگاه آموزشی بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و در مورخه یکشنبه بیستم تیردر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار گردید.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین افزود: از جمله اقدامات این مؤسسه فرهنگی در طی سال برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است که از تمامی علاقمندان دعوت می‌شود جهت اطلاع و شرکت در این برنامه‌ها به مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین مراجعه و یا با شماره ثابت ۰۲۳۳۲۲۲۷۱۴۹ و یا با شماره همراه ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ در پیام رسان‌های ایتا، بله، سروش، تلگرام، ایمو، روبیکا، واتساپ و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۲۰۰۱۰۰۳۷۸ از طریق پیج اینستاگرام به نشانی ebrahimimohammad_۳۱۳ و یا از طریق ایمیل به نشانی تماس حاصل کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار