خبرهای داغ:
جوانه های صالحین/

افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در شهرستان طبس

سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی با عنوان جوانه‌های صالحین در 24 پایگاه بسیج شهرستان طبس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۳۸
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ،سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در این مراسم ، با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین برای استفاده همه گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان است گفت : این طرح در بخش‌های مختلف معرفتی،مهارتی فرهنگی، ورزشی، اردویی و نظامی برگزار می شود.
وی به محورهای این طرح اشاره کرد و گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان ونوجوانان یکی از ویژگی های این طرح است.

وی خاطر نشان کرد : برگزاری کلاس‌های تلاوت و روخوانی قرآن کریم برای آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان استان با معارف الهی یکی دیگر از برنامه های این طرح است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس عنوان کرد : آموزش نوجوانان و جوانان برای داشتن حضوری مؤثر و سالم در فضای مجازی و آشنایی با آسیب‌های آن را یکی دیگر از محورهای این طرح عنوان کرد.

وی تصریح کرد : برنامه‌های ساماندهی اوقات فراغت بسیج تنها ویژه فصل تابستان نیست و در همه ایام سال برای جذب و آموزش نوجوانان و جوانان استان برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده ایم.

وی با اشاره به زمان برگزاری طرح جوانه های صالحین گفت: طرح تابستانی اوقات فراغت بسیج تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار