خبرهای داغ:

افزایش دو برابری اعتبارات اشتغال مددجویان استان سمنان در بانک کشاورزی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با مدیر امور شعب بانک کشاورزی گفت: با تعامل بانک کشاورزی، اعتبارات این نهاد در بخش اشتغال از ۷۰ میلیارد ریال به ۱۴۰ میلیارد ریال در سال جاری افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۹۳۵۵۸۰۷
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
افزایش دو برابری اعتبارات اشتغال مددجویان استان سمنان در بانک کشاورزیبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن مسعودیان راد، به ایجاد اشتغال ۸۵۰ طرح توسط منابع بانک کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: ۵۰۵ طرح از منابع اشتغال پایدار روستایی و ۳۵۰ طرح از محل منابع بودجه سنواتی برای مددجویان ایجادشده است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: خوشبختانه با تعامل بسیار خوب بانک کشاورزی، اعتبارات این نهاد در بخش اشتغال از ۷۰ میلیارد ریال به ۱۴۰ میلیارد ریال در سال جاری افزایش‌یافته است
علی کیومرثی، مدیر امور شعب بانک کشاورزی به الگوسازی فرایند اشتغال کمیته امداد اشاره کرد و گفت: با توجه به توانایی علمی و تجربی کمیته امداد در ایجاد فرصت‌های شغلی خرد، تعمیم آن به سایر دستگاه‌های متولی امر اشتغال ضروری است.
کیومرثی به نظارت دقیق کمیته امداد و بانک کشاورزی در اجرای طرح‌های اشتغال پرداخت و اذعان داشت: ایجاد درآمد، تغییرات اجتماعی مناسب، ارزش‌افزوده و ... از محاسن اجرای این طرح‌ها است.
مدیرت شعب بانک کشاورزی استان سمنان در پایان مدیر امور شعب بانک کشاورزی آمادگی همکاری کامل خود و مجموعه شعبات بانک کشاورزی را جهت تأمین منابع و اجرای فعالیت‌های اشتغال در سال ۱۴۰۰ را اعلام و توفیق خدمت بیشتر به محرومان را از خداوند قادر و متعال طلب کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار