خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

12 تیر 67 نشان داد امریکا به حقوق بشر اعتقاد ندارد

تبریز- فرمانده سپاه عجب شیر گفت: امریکا رژیم صهیونیستی از آغاز انقلاب تاکنون جنایات مختلفی مرتکب شده به ویژه در 12تیر سال 67 در قضیه سقوط هواپیمایی ایران نشان داد که آمریکا به هیچ حقوق بشری بشری اعتقاد ندارد.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۱۱
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

 امیر شاه محمدپور در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی بمناسبت سالروز 12تیر سال 1367 افزود: این روز فرصت مغتنمی برای بازنمایی جنایات دولت تروریست‌ پرور آمریکا علیه مردم دنیا به ویژه انقلاب اسلامی ایران که سند رسوایی مدعیان حقوق بشر به شمار می رود و نشان می‌دهد که سازمان ‌ها و نهاد های بین ‌المللی حقوق بشری چگونه در برابر جنایات بی­شمار شبکه استکبار و صهیونیسم بین ‌المللی و مظهر آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی تروریست­ پرور، سکوتی ننگین و خفت­ بار را اختیار کرده ­اند.

وی به بعضی از مصداق­ های عینی هفته حقوق بشر آمریکایی  اشاره و بیان کرد: سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در 6 تیرماه 1360 در مسجد ابوذر تهران، انفجار دفتر حزب جمهوری اسـلامی ایــران در 7 تیرماه 1360 و شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، بمباران شیمیایی شهر سردشت در 7 تیرماه 1366، ترور آیت ا... صدوقی امام جمعه یزد در 11 تیرماه 1360، مورد هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران در آسمان خلیج فارس و شهادت 290 نفر از مرد و زن و کودک بی­گناه ایران اسلامی از جمله این جنایت ها است.

شاه محمدپور گفت: هر روزی که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و درخت آن تنومندتر می شود، این جمله تاریخی امام خمینی(ره) بیشتر رخ می کند که فرمود «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید» و زمانی که از دولت آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کردند، چهره فریب و جنایتکار این دولت بیشتر نمایان می شود.

وی اضافه کرد: این جنایت های آمریکا نشان ‌دهنده‌ی آن است که این دستگاه استکبار پلید از ترفندهای سیاسی و تبلیغاتی و نظامی خود علیه ایران اسلامی خسته شده و اکنون برای دشمنی کردن راهی جز تروریسم خشن و فضاحت ‌بار نمی شناسد.

فرمانده سپاه عجب شیر گفت: مفهوم حقوق بشر از جانب قدرت ‌هاي بزرگ و هم پيمانان آن ها به طور انحصار طلبانه و يك جانبه تفسير و به صورت ابزاري استفاده مي‌شود و امريكا تاكنون با اقدامات ضد حقوق بشري خود نشان داده است كه به هيچ يك از تعهدات بين‌المللي در قبال حقوق بشر و پديده تروريسم پايبند نيست

ارسال نظرات
آخرین اخبار