خبرهای داغ:

افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی بانوان میغان/پتانسیل ورزش همگانی و قهرمانی این روستا در استان سمنان

شاهرود_ با حضور مسئولین ورزش‌های بومی محلی و روستایی استان و شهرستان، باشگاه فرهنگی ورزشی بانوان امام رضا (ع) روستای میغان بخش بسطام شهرستان شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۸۳
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان و شهرستان، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش بسطام و جمعی از بانوان ورزشکار و علاقمند حضور داشتند، با اجرای کاتای تیمی توسط دختران این مجموعه ورزشی افتتاح شد.
علیزاده رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان سمنان در این مراسم با تشکر از ایجاد این مجموعه ورزشی برای بانوان بر نیاز به این مجموعه‌های ورزشی در روستا‌ها تاکید کرد و افزود: با توجه به ایجاد این مکان ورزشی امیذواریم خواهران نیز از این مجموعه استقبال کنند و سبب رشد و شکوفایی ورزش بانوان شود.
وی تاکید کرد: میغان پتانسیل ورزش همگانی و قهرمانی خوبی دارد و باید حمایت و پشتیبانی شود.
اکبر اکبری رئیس شورای اسلامی روستای میغان نیز در این مراسم با خیرمقدم و تقدیر و تشکر از حضور مسئولین با اشاره به سخن مولا علی (ع) در دعای کمیل که می‌فرماید (قو علی خدمتک جوارحی) اظهار کرد: همه این تلاش‌ها برای خدمت و بندگی خداست و باید تلاش کنیم در این راه قدم برداریم.
در این مراسم تاتمی و تعدادی وسایل بدنسازی برای شروع فعالیت این مجموعه فرهنگی ورزشی از سوی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اهدا شد.
این برنامه به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود و بخش بسطام و شورای اسلامی و دهیاری روستای میغان برگزار گردید.
لازم به ذکر است، این مجموعه ورزشی در رشته‌های بدنسازی، والیبال، کاراته، پینگ پنگ، آمادگی جسمانی، کوهنوردی و پیاده روی فعالیت خواهد کرد.
تیم والیبال و کاراته روستای میغان در سال‌های اخیر در مسابقات استانی و شهرستانی عناوینی کسب کرده و چندین صعود به قلل مرتفع استان و کشور در کارنامه بانوان این روستا ثبت شده است.
برگزاری جشنواره‌های بازی‌های بومی و محلی استان، زیبایی اسب، مسابقات والیبال و فوتسال شهرستانی از جمله فعالیت‌های ورزشی است که در این روستا برگزار گردیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار