جانشین فرمانده سپاه بردسکن در گفت‌وگو با «بسیج»:

دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اقدامات لازم در پیشگیری از اعتیاد را انجام دهند

مسئول معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن اعتیاد را یکی از بزرگترین چالش هایی امروز جامعه دانست و تاکید کرد: دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اقدامات لازم در پیشگیری از اعتیاد را انجام دهند.
کد خبر: ۹۳۵۴۱۰۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
سرهنگ پورمحمد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مبارزه با مواد مخدر و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: هر ساله پنجم تا یازدهم تیرماه به عنوان هفته مبارزه با موادمخدر نامگذاری شده، لذا فرصت بسیارخوبی است که یادکنیم از رزمندگانی که در این عرصه به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
 
جانشین فرمانده سپاه بردسکن همچنین گفت: امروز یکی از بزرگترین چالش‌هایی که جامعه باآن دست و پنجه نرم می‌کند معضل بزرگ اعتیاد است که قشر وسیعی از جامعه اعم از زن و مرد و خصوصا جوانان و نوجوانان را به خود مبتلا نموده وخانواده‌های آبرومندی هستند که از وجود عضوی از اعضای خانواده شان که به اعتیاد روی آورده اند، رنج می‌برند.
 
وی ادامه داد:لذا در این شرایط اقتصادی از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی انتظار می‌رود درخصوص پیشگیری ازاعتیاد هر اقدامی از دستشان بر می‌آید مضایقه نکنند تا بتوانیم بزرگترین دغدغه مردم عزیزمان که سزاوار خدمت بی منت هستند را برطرف نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار