خبرهای داغ:

فرماندار شاهرود بر انجام عالی وظایف کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تاکید کرد

شاهرود_اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۵۲۸۱۵
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
فرماندار شاهرود بر انجام عالی وظایف کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تاکید کردبه گزارش خبرگزاری بسیج، اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود با معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود دیدار و گفت و گو کردند.
جلالی در این نشست با قدردانی از عملکرد کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات در مدت زمان برگزاری انتخابات اظهار کرد: این کمیته با انعکاس مهمترین رویدادها، اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به انتخابات شهرستان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.
وی با تأکید بر اهمیت رسانه و ضرورت توجه به امر اطلاع رسانی ابراز کرد: اعضای کیمته اطلاع رسانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا توانستند وظایف خود را در عالی‌ترین سطح به انجام برسانند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه این کمیته انتشار و انعکاس اخبار و اطلاعیه‌های ستاد انتخابات شهرستان را برعهده داشته، گفت: از زمان صدور دستور برگزاری انتخابات انتشار اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با نام نویسی داوطلبان، تأیید صلاحیت ها، انتشار اسامی نامزد‌ها و دیگر خبر‌های مرتبط با نشست‌های مختلف در سایت، کانال و صفحه اینستاگرام روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در دستور کار قرار گرفت.
امیر حسین اصغری افزود: علاوه بر انتشار خبر، تولید محتوا‌های مرتبط با فضای انتخابات از جمله موشن گرافی، باید‌ها و نباید‌ها تبلیغات انتخاباتی ویژه نامزد‌ها توسط کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات تولید و در فضای مجازی منتشر شد.
وی ادامه داد: بسیاری از این فعالیت‌ها ابتکاراتی بود که برای نخستین بار نه تنها در شهرستان و استان سمنان بلکه در کشور انجام شد و می‌تواند نمونه‌ای برای دیگر نقاط باشد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود ادامه داد: رصد اخبار منعکس شده ستاد انتخابات در دیگر رسانه‌ها و آرشیو این اخبار به منظور چاپ به صورت دفترچه نیز از دیگر فعالیت‌های کمیته اطلاع رسانی است.
در این نشست هریک از اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود نیز به بیان دیدگاه‌های خود درخصوص کیفیت اطلاع رسانی در ایام انتخابات پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار