حجت الاسلام پژمانفر تاکید کرد:

تشکیل دولت انقلابی با حضور حداکثری و انتخاب اصلح

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با حضور حداکثری و انتخاب اصلح نقش خود را در تشکیل دولت انقلابی ایفا کنیم.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۰۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر در نشست بصیرت افزایی سیاسی که به همت معاونت سیاسی لشکر عملیاتی مردم پایه ۵ نصر در محل حسینیه لشکر عملیاتی ۵ نصر برگزار شد اظهار کرد: بیش از چهار دهه است که از پیروزی شکوهمند انقلاب ما گذشته است، اما در طول این مدت این جریان اصیل و با برکت که منشاء آن یک جریان فکری و اعتقادی بوده با مشکلات زیاد و تهدید‌های بسیاری مواجه شده است.

وی همچنین ادامه داد: همان طور که می‌دانید از روز‌های اول پیروزی انقلاب جریان‌های معاند و مخالف توطئه‌ها و مشکلات بسیاری را بر کشور تحمیل کردند، مانند گروهک‌ها که فعالیت‌های تخریبی داشتند و تجزیه طلب‌ها که بخش‌هایی از کشور را می‌خواستند تجزیه کنند و اوج این حرکات دشمنانه را یک سال و هفت ماه بعد از پیروزی انقلاب با شروع جنگ تحمیلی داشتیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: در دوران جنگ تحمیلی دشمنان ما شرایط خاص و پیچیده‌ای را بر ما تحمیل کردند و اگر شما این چهار دهه را به جلو بیایید زمانی نبوده است که کشور ما از این فشار‌ها و تهدید‌ها نفس راحتی کشیده باشد ودشمن از هیچ ابزاری در مقابل انقلاب ما فروگذار نبوده است.

وی در ادامه گفت: سالیان بسیاری است که دیگر دشمن مارا تهدید نظامی نمی‌کند، زیرا توانسته ایم در زمینه نظامی به به توانمندی‌های بسیاری دست یافته و یکی از قدرت‌های بزرگ نظامی تبدیل شده ایم  به شکلی که دشمنان ما می‌دانندکه هزینه برخورد نظامی با ما برای آن‌ها غیر قابل جبران می‌باشد.

پژمانفر افزود: ما یک جریان گفتمانی هستیم و این جریان گفتمان بازی را در دنیا عوض کرده است و امروز بحث گفتمان انقلاب اسلامی که در بعضی کشور‌های اسلامی متاسفانه قرائتی غلط از این موضوع را به جوامعشان ارائه کردند می‌توانست به عنوان یک ابزار بسیار قوی اثرات مثبتی را در جامعه اسلامی داشته باشد.

وی در انتها گفت: خواهش بنده از شما عزیزان این است که با اطرافیان، خانواده و دوستان در تعامل باشید وبیان کنید ما به دو صورت می‌توانیم اعتراض داشته باشیم اول اینکه ما منفعلانه با انتخابات برخورد کنیم، ولی صورت دیگر آن این است که ما فعال با این موضوع حضور برخورد کنیم و این مشکلات را با حضور پر شورمان در صحنه خاتمه دهیم و وظیفه داریم با ایفای درست نقشمان دولتی انقلابی را تشکیل دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار