خبرهای داغ:

حضور سردار اکبری در جمع ورزشکاران چلیچه

سردار اکبری به طور سرزده به محل تمرین تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه رفت و ضمن دیدار و گفتگو با بازیکنان پیگیر حل مشکلات تیم شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۷۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به صورت سرزده به محل تمرین تیم فوتبال ساحلی شهداء چلیچه رفت و با بازیکنان این تیم دیدار و گفت گو کرد.

در این دیدار صمیمانه سردار اکبری خطاب به بازیکنان گفت: شما پا جای پا شهدا گذاشته اید. آن زمان شهدا برای وطن و خاک می جنگیدند، امروز شما برای بالا نگهداشتن اسم شهدا پا به عرصه های ورزشی می گذارید.

سردار اکبری درادامه به بازیکنان تیم ساحلی شهداء چلیچه، عنوان کرد: شما باعث افتخار استان هستید که با این همه سختی و مشکلات به کارخود ادامه می دهید و قطعا خداوند در ادامه راه به شما کمک خواهد کرد و ما و مجموعه سپاه هم اگر کاری که بشود و در توانمان باشد برای شما جوانان بااستعداد انجام خواهیم داد و ان شاالله قمربنی هاشم(علیه السلام ) به کمک شما خواهد آمد و ما هم از نمک قمربنی هاشم( علیه السلام ) شما را بی نصیب نخواهیم گذاشت.

درادامه دکترصادقی سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهداء چلیچه ضمن تقدیر و تشکر از سردار اکبری به خاطر حضور در بین بازیکنان، گزارشی از عملکرد چندساله این تیم که نماینده استان در سطح کشور است، ارائه داد.

تیم فوتبال ساحلی چلیچه خود را برای رقابت های لیگ دسته اول کشور که از هفته سوم تیرماه برگزار می شود آماده می کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار