خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نهضت امام خمینی (ره) را نهضتی هدفمند برای رسیدن به سعادت مادی و معنوی جامعه توصیف و بر ضرورت احیای اصول اولیه این نهضت تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۳۹۶
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام دکتر محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سالگرد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) گفت: امام راحل شخصیتی به وسعت تاریخ داشت زیرا نهضتی به وجود آورد که نقطه عطفی در دنیای معاصر بود.

وی با تأکید بر اینکه نام امام خمینی(ره) تا ابد پیکره تاریخ ماندگار خواهد بود، نهضت امام خمینی(ره) را نهضتی هدفمند برای رسیدن به سعادت مادی و معنوی جامعه توصیف و بر ضرورت احیای اصول اولیه این نهضت تأکید کرد.

رضایی با بیان اینکه امروز نیاز داریم تا تفکرات ناب امام راحل و اقدامات انقلابی و خالصانه ایشان دوباره تبیین و احیا شوند، گفت: در این راستا باید دوباره نقش جوانان را در انقلاب اسلامی بازتعریف کنیم زیرا جوانان همواره نقش مهمی در این انقلاب داشته و دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد هم اشاره کرد و گفت: شهادت جمع کثیری از مردم در این روز توسط رژیم طاغوت لکه ننگی بر پیشانی رژیم ستم‌شاهی بود.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) ۱۵ خرداد را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌دانستند و همواره بر اهمیت بزرگداشت این روز در مسیر انقلاب تأکید داشتند.

رضایی امید به آینده را از صفات بارز امام راحل دانست و افزود: امام خمینی(ره) همواره به آینده ایمان و امید داشت و با اطمینان درباره پیروزی انقلاب اسلامی و آینده درخشان ایران اسلامی سخن می‌گفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در ادامه همچنین به انتخابات پیش رو و لزوم تشویق مردم به مشارکت حداکثری اشاره کرد  گفت: وظیفه ما نیز امید‌بخشی و روحیه‌دهی به مردم است تا آینده ایران را با رأی خودشان به کاندیدای اصلح بسازند و مقابل طمع دشمنان و خیال خام بدخواهان ایران اسلامی بایستند.

وی با تأکید بر ظرفیت بالای مناسبت‌های نیمه خرداد در راستای بیان ویژگی‌های فرد اصلح و بیان اهمیت شرکت در انتخابات، اهتمام دستگاه‌ها به استفاده از این ظرفیت را خواستار شد و افزود: استفاده از این ظرفیت برای انتخابات نه به معنی طرفداری از فرد یا جناح خاص بلکه به معنی بیان ویژگی‌های فرد اصلح و ترغیب مردم به شرکت پرشور در انتخابات و انتخاب فرد مورد نظرشان است.

رضایی در ادامه برنامه بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خردادماه را در استان فارس اعلام کرد و گفت: در روز پنج‌شنبه، ۱۳ خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در صحن حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور و مرثیه‌سرایی مهدی سروری و با رعایت کامل کلیه شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: در روز جمعه، ۱۴ خرداد ساعت ۷ صبح مراسم قرائت دعای ندبه همراه با بزرگداشت شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۵ خرداد در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با رعایت کلیه دستور العمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و روز شنبه، ۱۵ خرداد نیز همزمان با نماز مغرب و عشاء نیز مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) همراه با بزرگداشت نام و یاد امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در همان مکان برگزار خواهد شد.

وی در پایان اجرای مسابقات فرهنگی، نشست‌های تبیینی در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه عکس، بداهه‌نویسی هنرمندان خوشنویس، انجام تبلیغات شهری، تولید نماهنگ و تیزر و برگزاری شب شعر مجازی را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار