دهیار زشک:

۱۵ واحد مسکونی در بافت قدیم روستای زشک از توابع شهر شاندیز طعمه حریق شد

دهیار روستای زشک عنوان نمود: ۱۵ واحد مسکونی در بافت قدیمی روستای زشک طعمه حریق شده ولی خوشبختانه با هوشیاری ساکنین هیچگونه خسارت و تلفات جانی نداشته ایم.
کد خبر: ۹۳۴۳۷۶۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ۱۵ واحد مسکونی در بافت قدیم روستای زشک از توابع شاندیز در آتش سوخت.

حسین انفجاری، دهیار زشک در این رابطه به خبرنگار ما گفت: ۱۵ منزل مسکونی در بافت قدیم روستای زشک به علت حریق از بین رفته، ولی خوشبختانه با هوشیاری ساکنین، این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.

وی ادامه داد: در پی حادثه آتش‌سوزی در چندین منزل مسکونی روستای زشک از توابع بخش شاندیز و در پی درخواست کمک آتش نشانی شهر شاندیز مبنی بر امدادرسانی برای مهار آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله آتش نشانان چندین ایستگاه شهر مشهد را به همراه خودرو‌های پیشرفته اطفای حریق به محل اعزام کرد.

دهیار روستای زشک در تشریح این حادثه بیان کرد: علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده است و تاکنون ۱۵ منزل مسکونی به طور کامل در آتش سوخته و نابود شد.

حسین انفجاری تصریح کرد: این منازل که حدود ۲۰ خانوار در آن زندگی می‌کردند در بافت قدیم روستای زشک قرار داشته و اکثرا چوبی و شیروانی بودند.

وی با اشاره به اینکه حریق هنوز کامل اطفا نشده، افزود: عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد، چون طبقات زیاد بوده و طبقات پایین هم باید اطفا حریق شود.

گفتنی است؛ علاوه بر اعزام آتش نشانان شهر مشهد برای مهار آتش سوزى چندین منزل در روستای زشک، نیرو‌های آتش‌نشانی شاندیز شامل ۳ دستگاه خودرو، یک تانکر آب، اورژانس و بسیج بخش شاندیز به محل آتش سوزی اعزام شده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار