خبرهای داغ:
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قائم آل محمد (عج)،

برگزاری کلاس آموزشی رسته پسته در باغات روستای احمدآباد بیارجمند

شاهرود_کلاس آموزشی رسته پسته در باغات روستای احمدآباد بیارجمند به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قائم آل محمد (عج) و پایگاه شهیدمحلاتی حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر این بخش برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۲۶۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج، کلاس آموزشی رسته پسته در باغات روستای احمدآباد بیارجمند به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قائم آل محمد (عج) و پایگاه شهیدمحلاتی حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر این بخش برگزار شد.
همچنین ساخت آبنما، گل کاری و سنگ کاری محوطه گلزار شهدای گمنام شهر بیارجمند با همکاری عوامل شهرداری بیارجمند انجام و بنر شعار سال ۱۴۰۰ در میدان امام علی (ع) شهر بیارجمند به همت
شهرداری و شورای اسلامی، مرکزعلمی کاربردی شهرداری و حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند نصب گردید.
همچنین برندگان مسابقه سفره هفت سین عید نوروز با شعار سادگی سفره و مزین به عکس حضرت آقا یا حاج قاسم اعلام که خانم غلامی از روستای احمدآباد خارتوران، امیرحسین شعبانی از شاهرود و محمدحسین کریمی از بیارجمند به قید قرعه برنده مسابقه شدند و برندگان مسابقه دستاورد‌های انقلاب اسلامی به همت پایگاه شهیدمحلاتی روستای احمد آباد نیز اعلام شدند.
به همت خیرین و بسیجیان حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند نیز طبخ و توزیع ۲۵۰ پرس غذا در بین نیازمندان شهر انجام و در روستای دزیان و قلعه احمد نیز توزیع غذا در بین اهالی این روستا به همت پایگاه بسیج مسلم ابن عقیل (ع) انجام پذیرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار