خبرهای داغ:
رسول مظاهری
سرهنگ قمیان همزمان با روز روابط عمومی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
سرهنگ قمیان در خصوص نقش ارتباطات و روابط عمومی در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه اظهار داشت:کسانی که در حوزه‌ روابط عمومی و اطلاع رسانی بسیج فعالیت می‌کنندنقش بسزایی در انعکاس خدمات بسیج به آحاد جامعه دارند
کد خبر: ۹۳۴۲۸۹۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

سرهنگ علی قمیان معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص نقش ارتباطات و روابط عمومی در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه اظهار داشت: کسانی که در حوزه رسانه، روابط عمومی و اطلاع رسانی بسیج فعالیت می‌کنند نقش بسزایی در انعکاس خدمات بسیج به آحاد جامعه دارند.

وی افزود؛ ششمین شغل پر استرس در دنیا روابط عمومی بوده و بخاطر رسالت سنگین و بزرگی که بر عهده دارد، دارای روز مستقل در تقویم جمهوری اسلامی است، از سال ۱۳۸۵ بصورت رسمی روز روابط عمومی در تقویم ثبت و جز روز‌های خاص سازمان‌ها و نهاده‌ها برای تقویم کشور ثبت و ضبط شد.

معاون روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان این که با شرایط کرونایی حاکم بر جهان، فضای مجازی حرف اول را در حوزه‌ی کار‌های رسانه‌ای می‌زند، مطرح کرد: رسانه‌های بیگانه با صرف بودجه‌های بسیار هنگفت و کلان قصد تخریب فضای انتخاباتی در کشور را دارند.

سرهنگ علی قمیان افزود، روابط عمومی سازمان‌ها و نهاد‌ها چند وظیفه و رسالت شاخص و بنیادی دارند از جمله کمک به تصمیم گیری‌های مهم و استراتژیک سازمان‌ها که جز اولویت‌ها است که اگر وظیفه خود را به خوبی عمل کنند مدیران میتوانند تصمیمات بسیار خوب و مثمر نتیجه‌ای بگیرند.

وی خاطر نشان کرد وظیفه دیگر روابط عمومی سنجش افکار عمومی و شناخت افکار عمومی و جلب رضایت افکار عمومی و احاد جامعه است،  خود دارای از نشر اطلاعات و مطالب کذب و نادرست از مزایای روابط عمومی می‌باشد.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه از دیگر وظایف روابط عمومی می‌توان به وحدت رویه اشاره کرد افزود وحدت رویه و مرجع خبری نیز به عهده سازمان‌ها و ادارات است،  در مورد راز داری و حفظ اسرار سازمان‌ها بخاطر حفظ و جلوگیری از نشر اطلاعات هست که روابط عمومی مشخص وجود دارد و انتشار اخبار برای افکار عمومی را دارا می‌باشد.

سرهنگ قمیان افزود،در بحث اطلاع رسانی به آحاد جامعه و انعکاس عملکرد ارگان‌ها که به عهده روابط عمومی سازمان‌ها می‌باشد و روابط عمومی سپاه با مجاهدت خالصانه‌ای در این امر در حال فعالیت درخشان است که وظیفه فوق العاده و مهمی برعهده دارد و نشان دهنده زحمات و فعالیت‌های سپاه و بسیج در اصفهان است.

معاون روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تلاش بسیجیان در عرصه‌های خدمت رسانی را در راه رضای خدا و بدون هیچگونه چشم داشت مادی خواند و افزود: بسیجیان خالصانه و مجاهدانه در عرصه‌های مختلف از جمله ارتباطات و اطلاع رسانی در حال خدمت هستند.

سرهنگ قمیان در پایان روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه زحمتکشان این عرصه و به صورت خاص به همکاران بسیجی فعال در این حوزه تبریک گفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار