بازپرس ویژه جرائم خشن و امنیتی دادسرای عمومی شهرستان تربت‌جام:

سرعت غیرمجاز عامل نزاع و قتل جوان تربت‌جامی/با مُخلان امنیت و آسایش عمومی با قاطعیت برخورد می‌شود

بازپرس ویژه جرائم خشن و امنیتی دادسرای عمومی شهرستان تربت‌جام با تأکید بر برخورد قاطع با مُخلان نظم، امنیت و آسایش عمومی، سرعت غیرمجاز موتورسوار را عامل نزاع و قتل جوان 27 ساله عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۴۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بازپرس ویژه جرائم خشن و امنیتی دادسرای عمومی شهرستان تربت‌جام در حاشیه بازسازی صحنه قتل اخیر خیابان شاهد ۱۵ این شهر گفت: در پی اطلاع و ارجاع دادستان شهرستان از وقوع یک فقره قتل عمدی مرحوم «مسعود قربانی» موضوع در دستور کار این بازپرسی قرار گرفت و با توجه به متواری شدن متهم «ج- س» دستور ویژه و قاطع در جهت کشف محل اختفاء متهم و دستگیری وی با استفاده از تمامی امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صادر شد.

 بازپرس کربلایی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی تربت‌جام افزود: متهم در کمترین زمان ممکن دستگیر و به ارتکاب قتل و علت آن ناشی از سرعت غیرمجاز وی با موتورسیکلت اقرار کرد و پس از بازسازی صحنه قتل و تفهیم اتهام، تحت قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

  وی پیشینه فرهنگی و مذهبی این شهرستان را زیبنده چنین حوادثی ندانست و تسامح و تساهل مسئولان امور فرهنگی، عدم توجه برخی خانواده‌ها به فرزندان و... را از عوامل مختلف ارتکاب به این‌گونه جرائم دخیل عنوان و تصریح کرد: امنیت جامعه را از اولویت‌های مهم دستگاه قضا است و با مخلان نظم، امنیت و آسایش عمومی با قاطعیت برخورد و پرونده مجرمین با سرعت، دقت و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

 کربلایی با اشاره به اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه قضایی و انتظامی و برخورد سلبی جهت پیشگیری جرائم کافی نیست، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های متولی امر فرهنگ و آموزش به‌خصوص روحانیت معزز شیعه و سنی و خانواده‌ها باید به دستگاه قضایی درراستای کاهش این‌گونه جرائم که نیازمند اقدامی جهادی درزمینهٔ فرهنگ‌سازی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود و میز خطابه‌ها که در اختیار است تلاش نمایند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار