نماینده مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای اسلامی:

نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین حکومت‌های حاضر جهان است

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو شروع، در میزان مشارکت مردم و آینده خود یکی از مردمی‌ترین حکومت‌های حاضر جهان است،
کد خبر: ۹۳۳۱۶۲۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو شروع خود که قریب به بیش از ۹۸ درصد مردم رأی به آن دادند در میزان مشارکت مردم و آینده خود یکی از مردمی‌ترین حکومت‌های حاضر جهان است.

وی با بیان اینکه مردم در این ۴۰ سال گذشته به طور متوسط هر یک سال، اصل انقلاب را با حضور در پای صندوق‌های رأی تأیید کردند، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، مهر تأیید بر اصل جمهوری اسلامی دادند.

نماینده مردم کاشمر با تأکید بر اینکه این حضور در پای صندوق‌های رأی به‌منظور رضایت‌مندی ۱۰۰ درصدی از تمامی جریان‌های حاکم و عملکرد دولت‌ها نیست، تصریح کرد: مردم درعین‌حال که منتقد هستند و اعتراضات و صحبت‌هایی دارند پای صندوق‌های رأی هم حضور پیدا می‌کنند.

وی همچنین اذعان کرد: افرادی که بعضاً صحبت از رفراندوم می‌زنند باید بدانند که همین انتخابات‌های مختلفی که در سطح کشور برگزار می‌شود رفراندوم‌هایی است که هرساله مردم به جمهوری اسلامی ایران با حضور خود جمله جمهوری اسلامی ایران بله را دارند برای چندمین بار تأیید می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار