خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حرف ما مطابق اسلام، رهبر و مقاومت است/ همه یک حرف بزنید دشمن خفه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حرف ما مطابق دین اسلام، رهبر و مقاومت است گفت: کنار دوست و با اسلام و قرآن بیاییم همه یک حرف برابر دین ، قرآن و قانون بزنیم.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۰۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در حسینیه جماران بیرجند در جمع پاسداران سپاه انصارالرضا(ع) استان ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: خواندن تاریخ صرفا مثل روزمره است که از این دیدگاه ارزش چندانی ندارد اما فلسفه و علت شناسی تاریخ، لوازم آن و دانستن معلولها از با ارزش ترین دانشی است که می تواند در زندگی فرد و جامعه نقش داشته باشد و ما از این دیدگاه به تاریخ ورود پیدا می کنیم اشخاص و افراد عوض می شوند اما جریان همان جریان است دانستن این خیلی مهم است.

وی عنوان داشت: با مطالعه چندی از صدر اسلام و انطباقش با وضع موجود، اسلام و وجود وحی الهی، قرآن کریم و سیره نبوی از نظر اهل عقل، علم و تقوا بی بدیل است و برای ایجاد مدینه فاضله و رشد انسان کامل کافی است.

عبادی خاطرنشان کرد: کسانی که روح اسلام از آنها گرفته شده بود در فاصله ای کوتاه آنهایی که لشکر به راه انداخته و به جنگ پیامبر می آمدند کارگردان شدند قوم بنی امیه و معاویه فرزند ابوسفیان  کسانی که فاسد بودند که پیامبر آنها را از جامعه بیرون و تبعید کرد مثل مروان حکم  اینها همه کاره دولت اسلامی شدند و بعد چه شد ؟

نماینده ولی فقیه در استان افزود: آن همه افتخارات مسلمین زیرسوال رفت به وسیله تشکیلات مسلمانی معاویه که از قبل، برادرش و خودش در شام حکومت در دست گرفته و از طرف خلفا منصوب شده بود.  این منطقه وصل بود به روم شرقی و تشکیلات سیاسی مسیحیت را شامل بود مسئله نفوذ یعنی تصمیم گیری و تصمیم سازی دیگری می کنند به اسم مسلمانان خیلی خطرناک است .

وی ادامه داد:  برخی مورخین ذکر کردند در همان روزی که از دروازه دمشق لشکر مجهز معاویه به جنگ علی(ع) می آمد واز دروازه دیگر شترهای بار هدایا برای پادشاه روم می رفت. معاویه با چه کسی ساخته و با چه کسی می جنگد؟

عبادی اظهار داشت: تصمیماتی که باید بر اساس عقل  و وحی و سیره نبی گرفته شود توسط مشاور روم تصمیم گیری می شد آقای سرجون مسیحی و رومی مشاور معاویه بود که تمام طرح و برنامه ها به وسیله او بود و معاویه مجری تصمیمات روم بود.  عده ای افراد بی ایمان و منافق که به ظاهر مسلمان بودند بکار گرفته بود و بقیه با ضعف بصیرت گول می خوردند و تهدید و تطمیع می شدند و در نهایت حاکم سوریه و شام حاکم بر کل جامعه مسلمانان شد این فاجعه ای بوده است.

وی بیان داشت: امام حسن(ع) از ناحیه مردم حمایت نشد و قیام کرد وانگهی مردم نیامدند امام حسن فرمودند " اگر دین تنها خواندن نماز و دعا باشد نیازی به شما ندارم اما شما کوتاه آمدید منتظر باشید که گدای درب خانه اینها می شوید و بر سر شما چه می شود و اینچنین امام حسن(ع) قیام امام حسین (ع) را تعبیه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در نهایت بعد از 10 سال با همه خون دلها زهر برای امام حسن (ع) از طریق نفوذ روم دستور داده شد و معاویه مجری آن بود. تمام طرح مسئله کربلا از سرجون رومی بود به یزید املا می کرد و او بود که با وجود اینکه بین متکبر یزید و متکبر ابن زیاد درگیری بود ابن زیاد که حاکم بصره بود به یزید دستور داد ضمن حفظ حکومت بصره باید حکومت کوفه به او واگذارید و طرح سرجون رومی توسط یزید پیاده شد و با خاندان پیامبر(ص) این کارها کردند از جنگ با امیرالمومنین و از زهر دادن به امام مجتبی و از جریان کربلا .

وی با بیان اینکه حادثه عبرت انگیز از تاریخ داریم یادآور شد: حالا اشخاص عوض شدند  و بدتر شده است نام کشور اسلامی است که در همه جا سنبل است کلید دار حرم و پادشاه حرمین هستند و از جنایت کاران قبلی تا سلمان بن عبد العزیز که حالا حتی پیرامونش را نمی شناسد و بهترین پادشاه از دیدگاه آنهایی که می خواهند نفوذ کنند یعنی غرب اروپا و امریکا چنین حکومتی است.

 عبادی تصریح کرد: بدتر از او پسرش بن سلمان است که ضررش بر ملا است کارشان از نوکری هم بدتر است همانطورکه ترامپ گفت گاو شیرده و پسرش سگ گزنده اروپا و انگلیس است.

 وی بیان داشت: دیگری جوهره به تمام معنی حماقت  منصور هادی است . مردم با صداقت یمن گفتند پادشاه ما باش اما او با کشورش چه کرد که بیگانگان آنجا را ویران کردند و مردم را به گرسنگی و بیماری کشاندند  و زنان فرزندان مرده به دنیا می آورند و منصورهادی افتخارش این است که نوکر بیگانه است اسم این کسان از حیوان بدتر است.

وی با بیان اینکه در کشورهای دیگر همچون نیجریه چه می گذرد؟ گفت: بر سرمسلمین چه می آورند عده ای نامرد بی دین نوکر معآب در حالی است که کشورهای ثروتمند اسلامی است که خدا ذخیره های مادی و معنوی به آنها داده است و باید اروپایی ها  کرنش کنند و نوکر شما شوند که شما اجازه دهید چند لیتر نفت ببرند اما شما حتی از این همه ذخایر الهی دست دشمن دادید و خودتان در حد کارگری در مقابل دشمن و نوکرشان هستید که پولها را به عنوان رشوه و سلاح به شما می دهد اسم این نفوذ غرب است. در صدر اسلام چه گذشت امروز چه می گذرد و مسئله به این ختم نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امریکا بلای مردم جهان شده است تأکید کرد: خداوند در قرآن می گوید آنها دوست شما نیستند. شما که نوکر و آنها ارباب شما هستند و شما به صف ایستادید حتی نوکری شما را قبول ندارد منتظر هستند که نفت شما تخلیه و دست شما خالی شود که اگر این جهانی که به انرژی نفت می گردد شما محتاج بودید حتی  قطره ای نفت به شما نمی دادند .

وی با بیان اینکه آمریکا و اروپا برای فردا طرح دارند که بعد از تخلیه نفت های شما انرژی آینده جهان کلا در اختیار آنها باشد تصریح کرد: اینها با دروغ و جو سازی ها که ایران می خواهد بمب اتمی داشته باشد از همه بهتر خودشان می دادند دروغ می گویند اگر دیوانه ای بمب اتم داشته باشد 10 دیوانه دیگر دنبال می کنن و تمام کره زمین را بمب اتمی فرا می گیرد و جهان در آتشی می سوزد و برای آنها به صرفه نیست.

پیش دشمنان، منفورتر از همه انسانهای فهمیده هستند

عبادی با بیان اینکه پیش دشمنان، منفورتر از همه انسانهای فهمیده هستند اظهار داشت: آمریکا با انواع حیله کار خودش را پیش می برد و جایگاه شما مسلمانان را از بین می برد که یا خودتان از بین می روید. چون هر چه افراد احمق تر باشند پیش اروپایی ها محترم تر هستند مثل قذافی که مسئولین اروپایی دستش را می بوسیدند. انسانهای فهمیده را سعی می کنند بکشند همانطور که در جنگ تحمیلی و ترورها و در صحنه های مختلف برای از بین بردن انسانهای فهمیده و خوش فکر عمل کردند.

وی افزود: دانشمندان، علما و بزرگان ما را که ارزش های انقلاب هستند با ابزار مختلف سعی می کنند از میان بردارند . اما آنها تصور غلطی دارند  و انقلاب خار چشم آنها شده و به نتیجه می رسد با وجود ریزش هایی که انقلاب دارد اما رویش های بی بدیل داریم. این خواسته خداوند است و آنها حواسشان باشد که در این باره طرحی نمی بندند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: داخلی هایی که معلوم نیست دنبال چه هستند از این ننگ خودشان را نجات دهند و سعی کنند کاری کنند که با عقل، دین ، انسانیت و فطرت همسو باشد دنبال که هستند همان منصورهادی و بن سلمان بس است که این کار کردند.

وی متذکر شد: امریکا و اروپای دزد چه جنایت ها کردند این همه ولنگاری در مقابل دشمن عنود و توجیه کردن کار آنها در مسلمانان نفوذ کردند و از نامسلمانان تروریست هایی چون داعش ساختند و به جان مردم رها کردند و به بهانه مبارزه با تروریست بلای کشورهای اسلامی می شوند.

عبادی ادامه داد: آمریکا گندم ها و نفت های سوریه را می دزدد به بهانه مبارزه با تروریست و برخی نامسلمان ها با او هستند.

وی اظهار داشت: اگر دشمنی که دین و عقل و پایبندی به قانون ندارد تسلط پیدا کند هیچ کس از او امنیت نخواهد داشت تصور نکنند حالا انقلاب اسلامی به وسیله بیش از 98درصد مردم پیروز شد بعد بنا شد رفراندوم و رای گیری از مردم 12 فروردین صورت گرفت چنین چیزی در دنیا بی نظیر است  این نشات گرفته از عدل علی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آمریکا، انگلیس و اروپا  بی دین هایی هستند که اگر مسلط شوند برای هیچ انسان متعهدی امنیت و ناموس قائل نیستند. آن روزی که منافقین به سمت تهران حرکت کردند رئیس منافقین دستور داد و گفت در تهران مستقر می شوید و سه روز قتل عمومی و من عفو عمومی صادر می کنم. تصور کنید وهابی و سلطنت طلب ها چه می کنند و فتنه ها طبیعی پیش می آید.

وی با تاکید بر اینکه جز یک راه وجود ندارد راهی که حسین (ع) نشان داد هیهات من الذله است گفت: مسیر انقلاب جریانی نیست که بشر در آن طمع کند و دست خدا در کار است و آزمایشی برای ما است که کفر، شرک ، نفاق و دشمن پرستی را رها کنیم و خداپرست شویم.

عبادی با بیان اینکه حرف ما برابر دین اسلام، رهبر و مقاومت است خاطرنشان کرد: کنار دوست و با اسلام و قرآن بیاییم همه یک حرف برابر دین ، قرآن و قانون بزنیم.  ملت های دیگر منتظر شما هستند مرم مظلوم فلسطین، یمن، لبنان و افغانستان و غیره  همه یک حرف بزنید دشمن خفه است مشکلات متاسفانه داخلی است  دشمنی نداریم چون پایش بند نیست.

وی بیان داشت: با وجود بازوی توانای پاسدار ، نیروی مسلح و ارتش جمهوری اسلامی، مردم حزب الله پیروز هستند. غرب پلید، درغگو، مکار و حیله ساز  چقدر رسوا هستند که در برنامه دزدی، آدم کشی و فساد تباهی هر کس با اینها همراه شود تروریست خوب است اما هر کس از خودش، دینش ، ناموس و کشورش دفاع کند تروریست است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سازمان ملل مسخره عوض اینکه شش سال تجاوز و تعدی بی دلیل بر کشوری که عضو سازمان ملل است و مردم را کشتند، آواره و چپاول کردند آنها در مقابل از خود دفاع می کنند انصارالله یمن را تروریست عنوان دادند و سازمان ملل دفاع مردم یمن از خودشان را محکوم می کند این چه وحشیگری در دنیا است.

وی متذکر شد: وقت روشنگری و تبیین است در مقابل این همه ظلم سکوت عین ظلم است .

عبادی خطاب به پاسداران گفت: بنازم به شما پاسداران جمهوری اسلامی ایران که شما و کل نیروهای مسلح همه پاسدارید و همه مجری فرمان فرمانده کل قوایید و همه فرمان را از نائب حضرت مهدی می گیرید و افتخاراتی آفریدید و روح شهدا راه حق و سلیمانی های شناخته شده و شناخته نشده شاد باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار