خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس خبر داد:
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس از استقبال گسترده دانش آموزان استان فارس از راهیان نور مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۸۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

 سید امید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسيج در  شیراز ، با اعلام استقبال گسترده دانش آموزان استان فارس از اردوهاي راهيان نور مجازي، اظهار داشت: طبق فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای دانش‌آموزان در ایام اردوهای راهیان نور، تاکنون شصت هزار اثر جمع‌آوری شده که پس از داوری 30 اثر برگزیده و تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 11 ناحیه استان راهیان نور مجازی برگزار کردند، تصریح کرد: امروز 20 اسفند ماه همزمان با روز ملی راهیان نور، اختتامیه این اردوهای مجازی در استان فارس برگزار خواهد شد.

حسینی با یادآوری اینکه در برنامه اختتامیه امروز، تجلیل از خادمان شهدا در سال قبل را داریم، افزود: تجلیل است حامیان راهیان نور مجازی و دانش‌آموزانی که در این دوره همکاری داشتند، از دیگر برنامه‌های اختتامیه امروز است.

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس افزود: در کانال شاد دانش‌آموزی، استان فارس 71 هزار نفر دانش آموز عضو دارد که به صورت میانگین 38 هزار نفر به صورت آنلاین و 800 هزار نفر به صورت آفلاین راهیان نور مجازی استان را رصد کردند.

به گفته وی در ایام راهیان نور مجازی خواهران، به صورت میانگین 22هزار نفر آنلاین و 150 هزار نفر به صورت آفلاین از هر قسمت بازدید داشته‌اند.

حسینی ادامه داد: این بازدیدهای آنلاین در روزهای اردوی برادران به صورت میانگین 12 هزار نفر و 150 هزار نفر به صورت آفلاین بوده است.

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس تصریح کرد: در قسمت شهرستان‌ها بازدید آنلاین به صورت میانگین 12 هزار نفر در هر قسمت 120 هزار نفر بازدید آفلاین در هر قسمت بوده است.

وی گفت: میانگین بازدیدها در 24 ساعت 40 هزار نفر بوده است.

به گزارش بسيج، اين اردوهاي مجازي ظهر امروز با حضور مسئولين آموزش و پرورش، سپاه فجر، و بسيج دانش آموزي، در آئيني به کار خود پايان داد.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار