خبرهای داغ:

ساخت و تولید بیش از ۱۰۰۰ کلیپ با محتوای فرهنگی در فضای مجازی شاهرود

شاهرود_مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از ساخت، تولید و پخش بیش از ۱۰۰۰ کلیپ فرهنگی با محتوای ملی و مذهبی در سال ۱۳۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۵۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
ساخت و تولید بیش از ۱۰۰۰ کلیپ با محتوای فرهنگی در فضای مجازی شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج، از ساخت، تولید و پخش بیش از ۱۰۰۰ کلیپ فرهنگی با محتوای مذهبی در سال ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: موسسه فرهنگی بین الحرمین در سال ۱۳۹۹ و با توجه به شرایط کرونا اقدام به ساخت کلیپ فرهنگی با محتوای مذهبی در موضوعات مختلفی از قبیل: تحکیم بنیان خانواده و ترویج ارزش‌های اسلامی، سبک زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، جنگ سخت، جنگ نرم، احکام، سخنرانی و مداحی، قرآن، پاسخ به شبهات و ... نموده است که در مجموع بیش از از ۱۰۰۰ کلیپ تولید و پخش گردیده است.
مدیرموسسه فرهنگی بین الحرمین افزود: این موسسه فرهنگی با تشکیل کارگروه فضای مجازی بین الحرمین در نظر دارد در مناسبت‌های مختلف و در راستای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تبلیغی و هنری از تمام ظرفیت فرهنگی و هنری و توانمندی نیرو‌های خود در ترویج فرهنگ دینی و معارف اسلامی بهره گیری نماید تا آحاد جامعه بتوانند در ایام کرونایی با ماندن در خانه از برنامه‌های تهیه شده در فضای مجازی بهره‌مند گردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار