فرمانده مرزبانی کل کشور:

پایش تصویری نقاط مرزی از اولویت‌های مرزبانی است

سردار گودرزی گفت: یکی از اولویت‌های مرزی ما در فرماندهی مرزبانی کشور، بحث پایش تصویری از نقاط صفر مرزی است و امروز در حال پایش نقاط صفر مرزی با استفاده از انواع سیستم‌های الکترونیکی و پهپاد‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۷۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار احمدعلی گودرزی ضمن سفر به شهرستان درگز، منطقه مرزی درگز و پاسگاه‌های تابعه را مورد ارزیابی قرار داد و اظهار کرد: این بازدید‌های نوبه ای، همواره و به صورت مستمر از طریق فرماندهان در رده‌های مختلف برای بررسی توان عملیاتی مرزبانان مرز‌های مختلف کشور صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به هوشمند سازی مرز‌های کشور عنوان کرد: یکی از اولویت‌های مرزی ما در فرماندهی مرزبانی کشور، بحث پایش تصویری از نقاط صفر مرزی است که می‌توان گفت: این مساله نسبت به گذشته تغییرات اساسی داشته است. علاوه بر این، بالا بردن روحیه همکاران در بحث ارتقای توان عملیاتی و حتی خوشایند سازی پاسگاه‌ها برای بالابردن آستانه تحمل همکاران رو به صعود است.

فرمانده مرزبانی کل کشور تاکید کرد: خوشبختانه بحث هوشمند سازی مرز‌های ما بیش از گذشته در حال اتفاق افتادن است و در حال پایش نقاط صفر مرزی با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، اپتیکی، دوربین‌های حرارتی، انواع پهپاد‌ها و هلی شات‌ها هستیم.

سردار گودرزی ابراز کرد: به لطف خدا مرزبانان عزیز کشور ما با آموزش‌هایی که فراگرفته اند در حال دفاع جانانه از سراسر مرز‌های کشور بوده و توانسته اند با پشتیبانی مرزنشینانی که مرزیاران افتخاری ما هستند امنیت پایداری را به منصه ظهور برسانند.

وی تبیین کرد: روحیه دلاورمردان ما در مرزبانی بسیار وصف ناپذیر است و درک درستی از خدمت به مردم به ویژه مرزنشینان و اشراف کاملی در مناسبت مرزی بین کارکنان مرزبانی وجود دارد.

فرمانده مرزبانی کل کشور با اشاره به برقراری امنیت کامل در مرز بین ایران و ترکمنستان در نقطه صفر مرزی لطف آباد درگز گفت: ما با کشور دوست و همسایه ترکمنستان ارتباط بسیار نزدیکی داریم و تمام موارد در حوزه چراگا‌ها ها و رفت و آمد‌ها بلافاصله از طریق مرزبان‌های دو کشور اطلاع رسانی می‌شود. همچنین تمام توافقات و دیدار‌ها در همین نقطه صفر مرزی بین مرزبان‌های دو کشور انجام می‌شود.

سردار گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر امنیت بسیار مطلوب است و مشکل خاصی در حوزه مرزبانی خراسان رضوی وجود ندارد؛ بلکه همکاران ما با صلابت کامل و طبق دستورالعمل‌ها و معاهدات مرزی در حال انجام وظایف خود هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار