خبرهای داغ:
خمینی شهر
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: اگر به وصیت نامه شهدا نگاه کنیم، در وصیت نامه اکثر شهدا بعد از سفارش به توحید و نبوت و عدل و معاد و امامت، سفارش به ولایت شده است.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۶۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ سرهنگ مرتضی عمومهدی در یادواره شهدای شهر کوشک شهرستان خمینی شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهر کوشک در کشور به واسطه شهدایی که دارد مانند یک ستاره ای درخشان می درخشد؛ ایمان راسخ امروز شما عزیزان به واسطه جوشش خون همین شهدای عزیز می باشد.

سرهنگ عمو مهدی افزود: اگر به وصیت نامه شهدا نگاه کنیم، وصیت نامه اکثر شهدا بعد از سفارش به توحید و وحدانیت و اعتقاد به خدا و نبوت و عدل و معاد و امامت، سفارش به ولایت شده است؛ اگر کسی ادعا کند که به شهدا علاقه مند است و حرف از شهدا زد و ابراز محبت به شهدا کرد اما خودش را جدای از ولایت دانست، مطمئن باشید که حرف و عمل او دو مطلب است و در واقع علاقه به شهدا هم ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: سخت تریم امتحان الهی که از ازل تا ابد گرفته می شود امتحان ولایت خداوند و کسانی است که از طرف خداوند منصوب شده اند؛ آن جایی که مردم و مسئولین گوش به فرمان ولایت بوده اند به پیروزی دست یافته اند ولی آن جایی که از مسیر ولایت جدا شده اند و انحراف پیدا کرده اند و راه را گم کرده اند و به فکر و عقل خود اتکا کرده اند ضربه خورده و شکست خورده اند.

وی ادامه داد: اگر مردم در ابتدای انقلاب از امام خمینی (ره) تبعیت نمی کردند این انقلاب پیروز نمی شد و نمی توانستند که نظام شاهنشاهی را سرنگون کنند؛ در دفاع مقدس جوانان ما با ایمان و گوش دادن به حرف ولایت توانستند در مقابل ابرقدرت ها بایستند و جنگ را آبرمندانه به پایان برسانند و هرجایی که آمدیم از حرف های نو پرده برداری کنیم و حرف های غربی ها را زدیم و به حرف ابرقدرت های پوشالی گوش دادیم ضربه خورده ایم.

عمو مهدی تأکید کرد: امروز اگر دقت کنید مشاهده می کنید دچار همین آفت هستیم. هرجا به حرف ولایت گوش ندادیم سیلی خوردیم عقب افتادیم؛ و این گرفتاری مردم ثمره بی توجهی به کلام ولایت است. خداوند به مردم اختیارداده است اراده به مردم داده است و فرموده شما باید خودتان سرنوشت خودتان را تعیین کنید.

سرهنگ عمو مهدی افزود: اولین و مهم ترین عاملی که شهدا به ما نصیحت فرموده اند گوش دادن به حرف ولایت است؛ امروز جایگاه ولایت در اختیار سیدعظیم الشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) است؛ عالم ترین و دانشمندترین و سیاست مدار ترین رهبر دنیا در اختیار ماست و این را حتی غربی ها تأیید کردند ولی متاسفانه بعضی از مسئولین راهی را می خواهند بروند که آن راه را ولایت جلوی پای ما نمی گذارد.

وی تبیین کرد: حرف ولایت این است که مسئولین را کمک کنیم و کمک کردن به مسئولین در راستای  کمک کردن به مردم است؛ مگر رهبری به مسئولین نفرمودند یک امضا بدهید یک امضا بگیرید؟یک قدم بردارید بگذارید یک قدم بردارند؟ چرا نگذاشتیم حرف ولایت اجرا بشود؟ اگر در مسیر ولایت حرکت کردیم خدا هم به ما عنایت می کند.

عمومهدی گفت: شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی بارها و بارها سفارش ولایت را می کردند و همین شهید هم بارها و بارها دولت را کمک می کردند در رفع تحریم ها، فروش نفت، حل مسائل بین المللی و بارها سفارش می کردند که پشتیبان ولایت باشید.

وی افزود: وقتی که کرونا شیوع پیدا کرد افراد مختلف سفارشاتی داشتند که هنوزهم بعدازگذشت یک سال معلوم نشده که چه کار باید بکنیم؟ ولایت به ما یک دستوری داد و آن دستور این بود که دعای هفتم صحیفه سجادیه را بخوانیم ما چقدر این دستورالعمل را عمل کردیم؟

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: ولایت از جانب خود حرفی نمی زند از جانب خدا حرف می زند؛ دستور بعدی هم دعای الهی عظم البلا بود؛ گوش به حرف ولایت دادن سخت است و با رفاه طلبی و عافیت طلبی نمی توانیم مطیع ولایت باشیم؛ تجربه به ما ثابت کرده است که هرجا به حرف ولایت عمل کردیم گر چه سختی کشیدیم ولی نهایت امر به پیروزی رسیدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار