خبرهای داغ:

سردار سلیمانی الگوی همه سربازان هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی وارسته برای همه سربازان هستند.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۷۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

حجت الاسلام محمد رستمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: سه شنبه هفته جاری در کانون جوانان بسیج ارومیه جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با هدف تجلیل از سربازان نمونه استان در سطح نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که دوران سربازی را در جبهه‌های حق علیه باطل بودند به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه همه سربازان کشورمان الگویی وارسته همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دارند، اضافه کرد: ایشان همواره خودشان را سرباز و در رکاب ولایت فقیه می‌دانستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ضمن اشاره به اینکه سرباز اصطلاح دینی بوده و در قرآن کریم و کلام اهل بیت (ع) از آن یاد شده است، ادامه داد: واژه سرباز 20 نوبت در قرآن کریم ذکر شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با الهام از نامه 53 حضرت علی (ع) به مالک اشتر برگزار می‌شود، گفت: توجه ویژه به این قشر، تلاش برای حل مشکلات مالی آنها، توصیه به مهربانی با سربازان، اکرام و تشویق سربازان از جمله موضوع‌های مورد توجه امیرالمومنین (ع) است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، جشنواره حضرت علی اکبر (ع) امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

در این جشنواره 67 نفر سرباز تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار