خبرهای داغ:
معاون علمی پژوهشی بسیج مستضعفین گفت: رسالت عظیم آموزش وپرورش این است که جامعه را با انقلاب ومبانی اصیل آن آشنا نماید.
کد خبر: ۹۳۲۰۴۹۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سلسله جلسات هدایت سیاسی و نهضت روشنگری در مرودشت با حضور سردار دکتر رمضانیان معاون علمی پژوهشی بسیج مستضعفین در مرودشت انجام شد.
این جلسات به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه مرودشت در جمع پاسداران و سربازان، در حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام، در جمع فرهنگیان اداره آموزش و پرورش و جمعی از هادیان سیاسی حوزه های مقاومت خواهران و برادران در نوبت صبح و عصر برگزار شد.

سردار دکتر رمضانیان گفت:از اول انقلاب تا امروز همواره دو جریان فکری در عرصه سیاسی کشور حضور داشته اند. یک جریان پرورش یافته تفکر انقلابی است که معتقد به مقاوت در برابر دشمن است ویک جریان که تربیت یافته غرب است ومعتقد به مماشات با دشمن می باشد. ایده گفتگوی تمدن ها در دهه هفتاد وایده حل مشکلات با مذاکره در دهه نود ازنتایج این جریان فکری می باشد که ناکارامدی آن به اثبات رسیده اما عده دوباره با طرح دوگانه معیشت وانقلاب می خواهند دوباره موضوع مذاکره را به یک مطالبه عمومی تبدیل نمایند باید با روشنگری مانع از شکل گیری مجدد این گفتمان شویم. در هرانتخابات یک جریان با ایستادن زیر یک پرچم زیبا مردم را دچار سردرگمی در تشخیص نموده است در حالیکه با ان علم و پرچم افراشته بر بالای سرش هیچ تناسب و سنخیتی نداشته است.

وی گفت:یک جریان خاص تلاش میکند که تمام بی اعتمادی ایجادشده درجامعه ما نسبت به آمریکا را مربوط به عملکرد ترامپ وحزب جمهوری خواه قلمداد کنند در حالیکه بسیاری از تحریم های ترامپ تمدید تحریم های حزب دموکرات وشخص اوباما می باشد هردوحزب دموکرات و جمهوری خواه وکلا دولت آمریکا قابل اعتماد نیست. عملکرد و کارنامه بیش از چهار دهه تقابل آمریکا با انقلاب اسلامی این بی اعتمادی را به خوبی به تصویر کشیده است.

دکتر رمضانیان تأکید کرد:رسالت عظیم آموزش وپرورش این است که جامعه را با انقلاب ومبانی اصیل آن آشنا نماید. آن ضرورتی که مبداء ونقطه آغاز انقلاب شد برای جوانان ونوجوانان ناشناخته است. این وظیفه آموزش و پرورش است که فضای واقعی جامعه ایران قبل از انقلاب را برای نسل جدید به خوبی وکطابق با واقع به تصویر بکشد وبه خوبی تبیین نماید اگر نسل جوان ما ارزش واقعی انقلاب را به خوبی درک نماید در حفظ ان یک ذره تردید ویک لحظه غفلت نخواهد کرد. واگردر این زمینه کم انگیزگی در برخی جوانان مشاهده می شودبه علت کوتاهی هایی است که شده است. این نقص باید برطرف شود.

ویدر ادامه در جمع بسیجیان خواهر افزود:انقلاب به ما در سطح بین المللی اعتبار بخشید. عزت وسربلندی بخشید. انقلاب به زن در جامعه ما شخصیت داد. نگاه ابزاری به زن را به نگاه ارزشی تبدیل نمود. برای زن در جامعه نقش های متنوع ارزشی را تعریف نمود. زنان در مراحل مختلف انقلاب اسلامی حضور داشتند بعداز انقلاب نیز زنان به ایفای نقش سازنده خود در عرصه های مختلف ادامه داده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار