خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، در تشریح برنامه‌های ۲۲ بهمن گفت: به دلیل شیوع کرونا، راهپیمایی امسال به صورت مجازی یا خودرویی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۹۵۵۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام‌ محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در نشست خبری تشریح برنامه‌های 22بهمن، با تصریح بر اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شیراز و سایر شهرستان ها به صورت موتوری و خودرویی، و مجازی برگزار می‌شود، اظهار داشت: مردم استان فارس می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی "فجر" به نشانی fajr.ccoip.ir حضور مجازی خود را راهپیمایی امسال ثبت کنند.
وی با اشاره به پیش‌بینی ۴ مسیر فرعی و ۲ مسیر اصلی جهت راهپیمایی خودرویی، گفت: شهروندان می توانند با خودروی خودشان در ساعت ۱۰ صبح روز بیست و دوم بهمن ماه از میدان الله (گل سرخ سابق) به سمت بلوار مدرس تا میدان ولیعصر (عج) در راهپیمایی شرکت کنند.
حجت‌الاسلام رضایی، مسیر موتوری را از میدان نمازی، خیابان کریم خان، میدان امام حسین (ع)، خیابان زند، خیابان توحید، چهار راه مشیر، چهار راه پیروزی و در نهایت خیابان پیروزی اعلام کرد.
وی در ادامه، با اشاره به حرکت مردم در سال ۵۷ در میدان شهدا، این میدان را مرکز تجمع حضوری اعلام کرد که در این مکان، مراسمی با جمعیت بسیار محدود، در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس معتقد است که مردم با حضور خودشان نشان خواهند داد که این انقلاب به دلیل دست‌آوردهای مهم برای ملت و ایجاد استقلال در کشور، همچنان محبوب در بین تمامی آحاد جامعه است.
حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه خدمات مومنانه و تشکل‌های مردمی در غرفه‌های پیش‌بینی شده به مردم اطلاع رسانی خواهد شد، ادامه داد: امیدواریم شاهد باشیم که انقلاب اسلامی، همچنان بانشاط و با حضور مردم در تمامی عرصه‌ها تا ظهور ادامه داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شب 22بهمن، از اجرای نورافشانی در دوازده نقطه شهر شیراز و ندای تکبیر در شب ۲۲ بهمن ماه خبر داد و افزود: در تمامی شهرستان‌ها نیز برنامه نورافشانی پیش‌بینی شده است و در شب بیست و دوم بهمن ماه راس ساعت ۲۱ همانند سال‌های گذشته، ندای تکبیر را خواهیم داشت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار