امام جمعه درگز:

انقلاب اسلامی نعمت بی‌نظیر قرن است

حجت الاسلام ایروانی گفت: در بین تمام نظام‌های دنیا تنها نظامی که مشروعیت الهی و مقبولیت مردمی دارد، نعمت بی‌نظیر قرن، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۳۱۶۵۰۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ صبح امروز حجت الاسلام محمدحسین ایروانی امام جمعه درگز در دیدار با مدیران شهرستان درگز، خدمت به مردم را یکی از توفیقات و نعمات الهی دانست که باید تمام مسئولان به پاس این نعمت شکرگزار الهی بوده و این فرصت به دست آمده را برای خدمت به مردم و محرومین قدر بدانند.

وی عنوان کرد: در بین تمام نظام‌های دنیا تتن‌ها نظامی که هم مشروعیت الهی داشته و هم مقبولیت مردمی دارد همین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بیشترین حضور و انتخاب واقعی مردم در عرصه‌های مختلف آن وجود دارد. اصلا این نظام را باید نعمت بی نظیر قرن بدانیم.

امام جمعه درگز گفت: در این نظام هر جا بر اساس بر اسلام و عدالت و ساده زیستی و خدمت جهادی حرکت کردیم موفق شدیم و در دنیا حرفی برای گفتن داشتیم. کشور ما پیش از انقلاب یک وابسته مطلق بود که گاهی سفرای انگلیس برای شاه و مسئولین ما تصمیم می‌گرفتند، اما امروز به لطف الهی و به برکت اسلام، نه تنها برای کشور خودمان بلکه برای کشور‌های منطقه تصمیم گیری می‌کنیم.

حجت الاسلام ایروانی با اشاره به اینکه نظام ما یک نظام مختلط و مشترک بین دموکراسی و دین است افزود: این میان هر جا ضعفی داشتیم مشکل از مسلمانی ما بود، به خاطر این بود که جمهوریت بر اساس اسلام عمل نکرد. اگر جا‌هایی نقص وجود دارد عقب ماندگی وجود دارد گله هست مشکلات هست این‌ها ناشی از این است که ما به اسلام عمل نکردیم

وی تاکید کرد: البته اگر بخواهیم خدمات امروز این کشور را با قبل انقلاب مقایسه کنیم اصلا قابل مقایسه نیست، اما با معیار واقعی آن یعنی طرز حکومت داری امیرالمومنین، یعنی عدالتی که اسلام و خدا می‌خواهد، یعنی ساده زیستی مسئولین و خدمت جهادی هنوز فاصله زیاد است.

امام جمعه درگز خاطرنشان کرد: از خدا می‌خواهیم اقتدار این نظام پر افتخار با شهود به اینکه دشمنان آن روز به روز در حال ضعیف‌تر شدن هستند، بیشتر شود تا شاهد حکومت جهانی حضرت، ولی عصر باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار