خبرهای داغ:

گشایش دفتر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان

آیین افتتاحیه دفتر خانه مطبوعات و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در محل اداره‌کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۱۱۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آئین افتتاحیه دفتر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به عملکرد خود به رسانه های استان پاسخگو باشند و به ویژه دستاوردهای نظام و دولت را به نحو شایسته‌ای اطلاع‌رسانی کنند.

جعفر مردانی، رسانه ها را به حفظ وحدت و انسجام داخلی دعوت کرد و افزود: از مهمترین رسالت های‌ فعالان عرصه رسانه و مطبوعات؛ ایجاد امید، نشاط، همدلی و هم‌افزایی در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرا رسیدن چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، این ایام را فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب برشمرد و با یادآوری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400، اظهار کرد: در این عرصه چهار مولفه؛ امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مردمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر همکاری شایسته مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با رسانه‌ها، گفت: در این میان از هر نقد سازنده‌ای باید استقبال شود چرا که انتقاد سازنده راهگشای مسائل و مشکلات است.

وی از افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی آسیب‌های اجتماعی در کشور در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: رسانه‌ها با تولید محتوا می‌توانند مسئولان را در مهار این آسیب‌ها یاری دهند.

مردانی همچنین پیگیری مطالبات و مشکلات خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه این استان را وعده داد و افزود: تلاش خود را برای رفع موانع تاسیس تعاونی مسکن در چارچوب قوانین و تکمیل ساختمان خانه مطبوعات استان به کار می‌گیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین انتقاد سازنده رسانه‌ها را عامل رشد و حرکت دانست و گفت: انتقاد لازمه پیشرفت است؛ اما نباید این مسیر به سمت سیاه‌نمایی منحرف شود.

ابراهیم شریفی صریح کرد: امید می‌رود رسانه‌ها با فعالیت‌های خود زمینه نشاط اجتماعی و امیدافزایی را در استان فراهم کنند تا بتوان از شرایط سخت شیوع کرونا با کمترین مشکل عبور کرد.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین از تلاش‌های این نهاد برای پیگیری مطالبات و حقوق فعالان عرصه رسانه استان خبر داد و گفت: مهمترین موضوع حفظ شان و جایگاه خبرنگاران است که در این رابطه تلاش شده خبرنگاران در جایگاه واقعی خود قرار گیرند.

سیدمرتضی فیاضی، تامین زمین برای احداث ساختمان خانه مطبوعات و خبرنگاران را از جمله فعالیت‌های این نهاد در ماه‌های اخیر برشمرد و گفت: امید است با حمایت مسئولان مراحل اجرایی این ساختمان سریع‌تر آغاز و در کوتاه‌ترین زمین شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

رییس خانه مطبوعات و خبرنگاران استان نیز با تاکید بر فراهم کردن بستر مطالبه‌گری در استان، حمایت بیش از پیش از خبرنگاران را خواستار شد.

میثم محمودیان به موانع اجرایی تاسیس تعاونی مسکن اصحاب رسانه استان نیز اشاره کرد و گفت: امید است با همکاری مسئولان این مطالبه جدی خبرنگاران نیز محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار