خبرهای داغ:

یادداشتی از شهید سر جدا احمد قاسمیان برای عبرت امروز ما

شاهرود_یادداشتی از شهید سر جدا، احمد قاسمیان از شهر بسطام مدتی قبل از عملیات بدر و در اول بهمن ۱۳۶۳ که توصیه ای برای امروز و فردای ما که عبرت گیریم.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۴۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرنگار بسیج، احمد سعیدی جانباز دفاع مقدس، یادداشتی از شهید سر جدا، احمد قاسمیان از شهر شهیدپرور بسطام را که مدتی قبل از عملیات بدر و در اول بهمن ۱۳۶۳ در دفتر وی به یادگار گذاشته است، به خوانندگان خبرگزاری بسیج تقدیم کرد که در ادامه می‌آوریم:
بسم الله الرحمن الرحیم
۱. یا من بدنیاه اشتغل!‌ای کسی که دنیا مشغولت کرده و در دنیای آلوده غرق گشته ای!‌ای کسی که در غفلت، آخرت را فراموش کرده و تنها به مسائل دنیایی پرداخته ای!
۲. قد غره طول الامل!
آرزو‌های دور و درازت، تو را به غرور واداشته و تنها به فکر دنبال کردن همان خیال‌های واهی هستی!
۳. الموت یاتی بغتة!
برسد مرگ ناگهانی و بگیرد سر راه تو را.
چه بسا در همان هنگام که تو به دنیا مشغول و از یاد خدا غافل باشی، چه بسیار کسانی بودند که به اندکی از آرزوهایشان دست نیافتند!
۴. و القبر صندوق العمل!
و قبر برای تو جای عمل است و آنجا محل حساب است؛ اگر با یاد خدا و برای خدا باشد، در قبر برای تو روشنایی و فرش و زیبایی می‌گردد؛ ولی اگر همانطور غافل بودی و دنبال آمال دنیوی بودی، و فانی را بر باقی ترجیح دادی، و دنیا را بر آخرت، و لذات زودگذر را به لذات جاوید، و پیروی از شیطان درون و برون کردی، در آن هنگام. تمام اعمال تو به صورت مار و کژدم و حیوانات موذی دیگر می‌شوند از برای آزار تو؛ همان آمال و کار‌هایی که تو به آن‌ها فخر می‌فروختی.
باشد که ان شاء الله عبرتی باشد از برای ما؛ و اما..
احمد قاسمیان، انرژی اتمی اهواز، داخل کانکس،
۱ / ۱۱ / ۶۳ ساعت ۵ / ۱۱ شب
لازم به ذکر است، شهید غواص احمد قاسمیان، در ۲۲ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در شرق دجله با عضویت در گردان خط شکن محمد رسول الله (ص) لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) بر اثر اصابت ترکش و قطع سر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای بسطام آرام گرفت.
وی بیش از ۹ ماه جبهه و کارگر اداره برق بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار