خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

سنخ مدیریت سردار سلیمانی با عطش مذاکره همراه نیست/ نارضایتی مردم به خاطر سوء مدیریت‌ها است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیریت این کشور از سنخ مدیریت شهید سلیمانی شد ما اینقدر عطش مذاکره نخواهیم داشت، آن هم مذاکره هایی که به نفع طرف مقابل می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۰۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امشب در مراسم سومین روز ارتحال آیت الله مصباح یزدی، اربعین شهادت دکتر فخری زاده و سالروز بدرقه جهانی پیکر سردار سلیمانی در حسینیه جماران بیرجند اظهار داشت: از ویژگی بندگان خدا عمل صالح و تواضع است. امروز به محبوبیت شهید سلیمانی همه معترفتند اما انسانی متواضع است و زمانی فرمانده لشکر 41ثارالله کرمان بود گفت من فرمانده ظاهری هستم فرمانده اصلی خداوند است.

وی با بیان اینکه از دیگر ویژگی بندگان خدا حساسیت نسبت به بیت المال بود افزود: حاج قاسم چقدر به بیت المال حساس بود در بوکمال سوریه که برای نجات مردم آنجا رفته و گفت صاحب این خانه که آواره است را پیدا کنید و به او نامه نوشت که مرا حلال کن و شماره تلفن داد تا او را راضی کند  اینها راز محبوبیت سردار سلیمانی است.

خسروی خاطرنشان کرد: امروز حق الناس اینست که اگر کاری به ظاهر مذهبی انجام دهیم که حقوق مردم ضایع شود زیرسوال هستیم. اگر ما مدیران در مسئولیت کوتاهی کنیم یا بودجه کشور را طوری ببندند که به تعبیر بعضی ها سرزمین سوخته تحویل دولت بعدی شود آن کسی که بودجه را نوشته باید روز قیامت جواب دهد و این حق الناس است.

وی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی واقعا ولایتمدار بود نه ولایت شعار اظهار داشت: در وصیت نامه اش که نوشته " به والله قسم از شئون عاقبت به خیری ایمان دلی و قلبی به اصول انقلاب و در رأس ولی فقیه است" . ایمان دلی نه اینکه هرچه رهبر بگوید تکرار کنیم اما  کار خود را انجام کنیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس یادآور شد: اگر در قصه برجامی که امروز دست ما خالی مانده است یکی از تعهداتشان را آمریکاها و اروپایی ها عمل نکردند یک علت از سهل انگاری خودی ها این است که به درایت و تدبیر رهبر انقلاب عمل نشد و در حالیکه رهبر انقلاب روز اجرای برجام به دولتمردان نامه نوشتند و فرمودند با وجود 28شرط برجام را انجام دهید و تعهدات را متقابل اجرا کنید اما همه تعهدات را ما انجام دادیم و حالا با دست خالی دنبال دشمن می دویم.

وی عنوان داشت: علامه مصباح یزدی چقدر در ولایتمداری تهمت شنید و علیه او هجمه قرار گرفت در دهه 80  سخنران مستمر قبل از خطبه های نماز جمعه بود و حقوق اسلامی می گفت و دیگران که بویی از حقوق بشر نبرده اند  نوچه های خودی را بسیج کردند که علیه علامه مصباح سخن بگویند و بازوی ولایت را قطع کنند.

خسروی بیان داشت: یکی از ویژگی های بندگان خدا شهید سلیمانی و شهید فخری زاده و آیت الله مصباح بالاتر از ولایت مداری، ولایت افزا بودند و ولایت را در دیگران ترویج دادند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر خارجه ترکیه به سردار سلیمانی گفت من استراتژیست هستم و شما تاکتیک می دانید و سردار پاسخ داد استراتژیست رهبری هستند و من سربازی می کنم و بر تاکتیک های خودم تکیه دارم این کفایت می کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: از اوصاف بندگان خدا هزینه آنان در جامعه کم و کارشان زیاد است. سردار سلیمانی حق ماموریتش را نمی گرفت و آیت الله مصباح یزدی هم موسسه امام خمینی را راه انداخت که آثار و برکات فراوان داشته است.

وی این سوال را مطرح کرد که اگر امروز کسی از مدیران در داخل کشور اقتصاد مردم را آشفته کند و یا فضای مجازی را مدیریت نکند که حیثیت مردم زیر سوال برود و در شبکه ملی ارتباطات کوتاهی کند و شورای عالی فضای مجازی را دیر برگزار کند آیا این مصداق اوصاف بندگان مخلص است؟

 رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی شجاع و مدبر بود، گفت: امام صادق(ع) فرمود:«هر کس از خدای بزرگ بترسد خداوند خوف او را در دل هر چیزی قرار می‌دهد یعنی همه از او می‌ترسند».

 وی تأکید کرد: از دیگر ویژگی‌های علامه مصباح یزدی، شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده این بود که آنان در مقابل دشمن منفعل نبودند. اگر مدیریت این کشور از سنخ مدیریت شهید سلیمانی شد ما اینقدر عطش مذاکره نخواهیم داشت، آن هم مذاکره هایی که به نفع طرف مقابل می‌شود.

 خسروی از دیگر ویژگی‌های بندگان مخلص خدا و شهدا را در میدان بودن دانست و افزود: حاج قاسم سلیمانی همیشه در خط مقدم مبارز و نبرد با دشمن قرار داشت.

 نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه نمی‌شود کشور را در جنگ اقتصادی و کرونا از دور مدیریت کرد، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس کدام فرمانده گفت که آقایون چون شیمیایی زدند من بیرون نمی‌آییم و دیگران بروند، هنر حاج قاسم و فرماندهان جنگ این بود که خودشان می‌رفتند و به بقیه می‌گفتند پشت سرم بیاید و احسنت به رئیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره) که اولین واکسنی که تولید کردند به فرزند خود تزریق کرد که این برگرفته از مکتب حاج قاسم است.

 وی با اشاره به بصیرت علامه مصباح یزدی و شهدا، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرموند که نبود و خلاء علامه طباطبایی و شهید مطهری را علامه مصباح یزدی پر کرده است اما متاسفانه در برخی از رسانه های کشور، ایشان به عنوان تئوریسین خشونت معرفی می‌شود. مردم  مواظب باشید اگر بصیرت نباشد سرمایه‌های ما گرفته می‌شود و به عنوان ضدبصیرت استفاده می‌کنند.

 خسروی یادآور شد: برخی اذعان داشتند که علامه مصباح یزدی اهل مبارزه نبود در حالی که ایشان از مبارزان اصلی در دوران ستم رژیم شاهنشاهی بود.

 رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید مواظب باشیم که جریان تحریف واقعیت‌ها و دین را از ما نگیرد، افزود: مسئولان و به ویژه سران قوا اگر به بصیرت معتقدیم باید مواظب دین، مردم و رهبری به عنوان ارکان نظام اسلامی باشیم.

 وی با اشاره به اینکه امروز نارضایتی مردم به خاطر سوء مدیریت‌ها است، بیان کرد: قیمت یک شانه تخم مرغ بال در آورده و از قیمت مرغ هم بیشتر شده است.

 خسروی ادامه داد: امام راحل فرمود: اگر دولتی مردم را نارضی کند که مردم از انقلاب برگرددند بدانید نه جنگ، نه دولت و نه مجلس پاسخگو نخواهد بود و باید فاتحه را خواند.

 نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پایان سوال کرد آیا ما که هزاران کار مفید در بازار و تولید انجام دادیم، نمی‌توانیم این اوضاع اقتصادی را مدیریت کنیم؟ باید این وضع کشور مدیریت و کنترل شود، باید مردم و مسئولان با بصیرت باشند چه بسا همین نابسامانی بازار و بورس و قیمت های اجناس بعید نیست که بوی نفوذ و توطئه ‌دهد.

  انتهای پیام//

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار