خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

نارسایی‌ها بین دولت‌مردان از بی بصیرتی است

خسروی گفت: یک علت نارسایی‌ها بین دولت‌مردان یا نبود بصیرت است یا دشمن سربازگیری کرده، رهبری فرمودند مشکلات عمومی کشور را سران سه قوه بین همدیگر حل کنند و به میان مردم نکشانند حالا چرا این اقدام تکرار می‌شود؟
کد خبر: ۹۳۰۹۷۴۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در همایش دختران سردار سلیمانی که به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر با حضور دختران شهدا در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد با اشاره به اهمیت بصیرت اظهار داشت:  از نهم تا نوزدهم دی ماه امسال به نام دهه بصیرت مشخص شده که امروز نیز « بصیرت تولی و تبری» نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه بصیرت خیلی مهم و مهم‌ترین سند آن در کلام خدا و بیانات اهل‌بیت است عنوان داشت: خداوند در آیات سوره طه یک عنوان اهمیت بصیرت را بیان فرموده است " مردمی که از خدا روی‌گردان شدند آن‌ها را به تنگی معیشت مبتلا  و در قیامت کور محشور می‌کنم و آن فرد آنگاه معترض می‌شود که خدایا چرا کور هستم جواب خدا این است که شما نشانه‌های ما را ندیده اید" حال نشانه‌های خدا چیست ؟

خسروی افزود: انسان اگر معرفت داشته باشد یک برگ درخت یا اسکلت بدن انسان همه آیات و نشانه‌های خداوند است. هر گیاهی از زمین بروید وحده و لا شریک له گوید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یکی از نشانه‌های خداست خاطرنشان کرد: شیشه عمر سردار سلیمانی را آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها یا انگلیسی‌ها و جاسوسان مستقر در فرودگاه بغداد شکستند اما عطر شهید در دنیا پیچیده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: به قول وزیر خارجه در کشور هندوستان سال قبل 430 شهر در شهادت سردار سلیمانی اعتراض کردند و این که مراسم تشییع حاج قاسم و سالگردش با وجود محدودیت‌های کرونایی در داخل و خارج از کشور برگزار می شود این چه عشقی در وجود مردم است.

وی با بیان اینکه محبت‌ها نسبت به سردار سلیمانی را چه کسی در دل‌های مردم جای داده است  ادامه داد: خداوند فرمودند " هر کس اهل ایمان و عمل صالح بود او را در دل‌های مردم جای می دهیم". شرط محبوبیت عمل صالح است و حاج قاسم با عمل صالح از قنات ملک کرمان تا بغداد به مردم خدمت می کند.

خسروی متذکر شد: وقتی درجه‌ حاج قاسم فرمانده لشکر چهل و یک ثارالله کرمان است می گوید من فرماندهی ظاهری هستم؛ فرمانده کس دیگری است این همان معنی آیات قرآن است که او می‌فهمد و می‌گوید تیر را خدا می‌اندازد و دشمن را خدا از شما می‌ترساند این اهمیت بصیرت است.

وی اظهار داشت: یک نفر در دنیا چکار کرده که در تشییع جنازه‌اش از تمام شهرهای ایران و خارج از کشور جمع می‌شوند این نشانه خداست که چنین مردم پر شور و با عظمت در مراسم سردار به ایشان عشق می‌ورزند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام علی فرمودند " اگر انسان کور باشد آسان‌تر است از این که بصیرت نداشته باشد " گفت: امروز آیت‌الله مصباح یزدی عمار درجه یک رهبری که در دهه هشتاد سخنران رسمی  مستمر قبل از خطبه‌های نمازجمعه تهران بود و حقوق اسلامی می‌گفت. آیت الله مصباح یزدی صبر و استقامت و ولایت‌مداری خود را از دست نداد اما عده‌ای که بصیرت ندارند می‌گویند آیت الله مصباح اصلاً اهل مبارزه با استکبار نبود.

وی افزود: کسی که روزی به عنوان معلم اخلاق مطرح بود به نام محمود امجد حالا در فرانسه سخن‌پراکنی می‌کند علیه رهبر، انقلاب و نظام  جمهوری اسلامی سخن می‌گوید.  لقب شهید می گذارد روی هویدا، نصیری و روح‌الله زم این جاسوس قاتل معرکه درست کن فتنه بنزینی که در فضای مجازی و سایت آمد نیوز درست کردن مواد منفجره به جوانان مملکت ما درس می‌داد.

خسروی ادامه داد: با هدایت روح الله زم چه بی‌گناهان کشته شدند و هویدا که بهائی است و آن را شهید نام می‌گذارند و به ارکان نظام و ولی فقیه که نائب امام زمان است هر چه شیطان بر زبانشان داد سخن گفتند این همان معنای بی‌بصیرتی است که از کوری بدتر است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که امروز از فتنه 88 سخنرانی می‌کنند در حالیکه از آن زمان ده سال گذشته کجا بودند وقتی که رهبری گفتند عین عمار و آنان رسا و شیوا سخن نمی گفتند که این‌ها بصیرت می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در جامعه می‌گذرد و یک علت نارسایی ها بین دولت‌مردان یا نبود بصیرت است یا دشمن سربازگیری کرده و عمداً دنبال می کنند. رهبری در دولت قبل فرمودند مشکلات عمومی کشور را سران سه قوه بین همدیگر حل کنند و اختلاف نظرها را به میان مردم  نکشانند حالا چرا این اقدام تکرار می‌شود؟

خسروی با تأکید بر اینکه باید رؤسای قوا بین همدیگر برای حل مسائل و مشکلات بحث کنند تصریح کرد: وقتی رئیس جمهور در دفاع از وزرای پیشنهادی دولت حاضر نیست به مجلس بیاید و این یکی از علت‌هایی بود که نمایندگان به وزیر منتخب دولت برای وزارت صمت رای ندادند نبود. اگر بصیرت باشد اشکالاتی که به همدیگر داریم به عرصه جامعه نمی کشانیم و اینچنین بهتر کارها درست می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار