خبرهای داغ:

همایش تجلیل از پزشک خانواده و مراقبین سلامت شاهرود

همایش تجلیل از پزشک خانواده و مراقبین سلامت شاهرود به همت سازمان بیمه سلامت و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۰۸۵۱۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
همایش  تجلیل از پزشک خانواده و مراقبین سلامت شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای اجرای برنامه پزشک خانواده روستایی و با توجه به تلاش‌ها و زحمات بی دریغ تیم سلامت و نقش ارزنده این عزیزان در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه، همایش کشوری به منظور تبیین جایگاه واقعی پزشک خانواده در نظام سلامت و ارج نهادن به مقام شامخ تیم سلامت و تجلیل از زحمات این عزیزان توسط سازمان بیمه سلامت به صورت ویدئو کنفرانس همزمان در سراسر کشور با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و رئیس اداره بیمه شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار گردید.
دکتر احسان بینش معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در این همایش، اظهار کرد: تیم سلامت نقش مهمی در ارائه خدمات سطح یک شامل خدمات پیشگیری و درمانی را دارند که در این راستا پزشکان محترم خدماتی مثل ویزیت، تجویز دارو، تجویز خدمات پاراکلینیک، درخواست مشاوره، همچنین ارجاع بیماران به سطوح ۲ و ۳ و ثبت و ضبط اطلاعات در پرونده سلامت الکترونیک را بر عهده دارند که در واقع نقش مهمی را در ارتقای سلامت ایفا می‌کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود؛ ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان و ماما‌های تیم سلامت که خدمات قابل توجهی به بیمه شدگان ارائه می‌دهند، ادامه داد: خدماتی که در حوزه سطح یک صورت می‌گیرد بیشتر خدماتی با هدف پیشگیرانه و خدمات درمانی صورت می‌گیرد که به برکت حضور پزشکان و ماما‌ها در مراکز بهداشتی تیم سلامت در دهه اخیر، شاهد کاهش چشمگیر مرگ و میر مادران باردار و کودکان زیر ۵ سال، رشد شاخص بهداشتی، زیست‌محیطی، کاهش و کنترل بیماری‌های مشترک انسان و دام، کنترل بیماری‌های واگیر و غیرواگیر بوده ایم.
وی اظهار امیدواری کرد که با انضباط مالی که در حوزه سازمان بیمه ایجاد شده و با پرداخت‌های به موقع که انجام می‌شود بتوانیم حداقل ذره‌ای از زحمات این عزیزان را جبران و افزایش رضایتمندی در راستای انگیزه خدمت به جمعیت روستایی ایجاد نماییم.
لازم به ذکر است، در پایان این همایش از پزشک نمونه دکتر مژگان خسروی، مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بسطام، با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار