خبرهای داغ:

پایگاه امام رضا ع خطیرکوه بیانیه صادر کرد

پایگاه امام رضا ع خطیرکوه به مناسبت گرامیداشت سالروز ۹دی بیانیه صادر کرد
کد خبر: ۹۳۰۸۲۴۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مهدیشهر پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) خطیرکوه به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه صادر کرد
بسم الله الرحمن الرحیم
  
إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ  الَّتی کُنتُم توعَدونَ (سوره فصلت آیه ۳۰)
(به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است﴾
اگر حق از باطل جدا و خالص می‌گشت زبان دشمنان قطع می‌گردید. اما قسمتی از حق و قسمتی از باطل را می‌گیرند و به هم می‌آمیزند، آنجاست که شیطان بر دوستان خود چیره می‌گردد، و تنها آنان که مشمول لطف و رحمت پروردگارند نجات خواهند یافت.
خطبه ۵٠ نهج البلاغه
۹ دی برگی زرین از تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که بیانگر بصیرت سیاسی و ولایت پذیری و عشق حقیقی ملت به امام عاشورایی شان است.
روزی است که مردم ایران بر اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ثابت قدم بوده و صدایشان را به گوش مزدوران داخلی و خارجی شیطان بزرگ رساندند. مزدورانی که حرمت قدسی عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) را شکسته و به خیال اینکه مردم در خواب غفلت به سر می‌برند، در تلاش بودند با اقدام مخملی خود، انقلابی دیگر رقم زنند. اما غافل از اینکه این ملت در بیداری بصیرت به سر می‌برند.
چنان که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می‌فرمایند: «روز ۹ دی برخاسته از بصیرت است، از دشمن شناسی است، از وقت شناسی است، از حضور در عرصه مجاهدانه است.»  تاریخ تکرار می‌شود و ما باید از وقایع آن درس بگیریم و باید وقت شناس بود و به موقع در صحنه حاضر شد.
دشمنان نظام حسینی ما بدانند اصحاب الحسین (ع) هنوز نمرده اند و همچون فولاد آبدیده، شانه به شانه مقتدایشان، حضرت امام خامنه ای، در فتح قلل کلیدی جهان پیشتاز هستند.

اما این ساختار شکنی و رذیلت با پاسخ محکم و میلیونی مردم در هشتم و به خصوص نهم دی ماه ٨٨ روبه رو شد و فتنه گران و فریب خوردگانشان که اینک بیش از همیشه رسوا شده بودند با لبریز شدن کاسه صبر مردم انقلابی و متدین ایران طومارشان در این روز تاریخی پیچیده شد.

ما بسیجیان پایگاه امام رضا (ع) خطیرکوه ضمن گرامیداشت نهم دی ماه سالروز بصیرت دینی و سیاسی مردم ایران، با تاسی از رهبر انقلاب و مردم غیور ایران اسلامی فتنه و فتنه گران را خط قرمز نظام اسلامی می‌داند که همه دلبستگان نظام اسلامی باید از آن تبری جویند.
مابسیحیان خطیرکوه، اعلام می‌داریم که با عزمی راسخ، برای پیشرفت و درخشش این انقلاب اسلامی، لحظه‌ای آرام نخواهیم گرفت و راه شهیدان را ادامه خواهیم داد. همه ما در مکتب شهید سلیمانی ثبت نام کرده ایم.
دشمنان داخلی و خارجی بدانند که باید بهای فتنه وفتنه انگیزی را بپردازند. مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی نخواهند گذاشت که تاریخ تکرار شود ودشمنان به اهداف خویش برسند. ما ملت امام حسینیم.

وسیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون... انا من المجرمین منتقمون...
پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) منطقه خطیرکوه
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار