خبرهای داغ:
امام جمعه فارسان:

قرار دادن مردم مقابل نظام با تحریف توطئه دشمنان است

امام جمعه فارسان در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی در این شهرستان، جریان انحراف و تحریف را جریانی آمریکائی دانست که هدفش جدا کردن مردم از نظام است.
کد خبر: ۹۳۰۷۸۴۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن حماسه نهم دی ماه و دهه بصیرت ، همایش گرامیداشت 9 دی با حضور  مسئولان و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.

در این همایش امام جمعه فارسان گفت: حماسه ۹ دی وقتی واقع شد که بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی فتنه‌ای آمریکائی صهیونیستی را برای براندازی نظام ترتیب داده بودند و قصد داشتند با انحراف و تحریف مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

حجت الاسلام محسن ملک پور در همایش 9 دی شهر فارسان در جمع مسئولان شهرستان فارسان گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت را گرامی می‌داریم. امت اسلامی که در مکتب اهل‌بیت و مکتب فاطمی تربیت‌شده‌اند با بصیرت و به‌موقع ترفندهای پیچیده دشمنان را خنثی می‌کند.

وی افزود: حماسه ۹ دی وقتی واقع شد که بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی فتنه‌ای آمریکائی صهیونیستی را برای براندازی نظام ترتیب داده بودند و قصد داشتند با انحراف و تحریف مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

ملک پور تصریح کرد: همین کاری که این روزها امپراتوری رسانه‌ای با اجیر کردن مزدوران داخلی و خارجی و به میدان آوردن تمام توانش و با استفاده از همه امکاناتش از دروغ بیماری رهبر معظم انقلاب و نامه‌نگاری و مصاحبه بگیرید تا به میدان آوردن افراد بی‌اعتبار و کوچک می‌خواهد بین مردم و نظام، بین مردم و رهبری فاصله بی اندازد با جنگ روایت‌ها و هشتک‌ها و تردید در دل‌ها و جنگ ادارکی مسیر را به نفع منافع خودش منحرف کند.

وی بیان داشت: البته مردم همان‌طور که آن روزی که دشمنان نابخردانه وارد فاز براندازی نظام شدند با بصیرت مثال‌زدنی و حضور میلیونی به‌موقع در عرصه حمایت از ولایت و اهداف انقلاب چشم فتنه را کور کردند و نام خود را برای همیشه جاودانه کردند امروز هم اگر حرکتی در تضعیف رکن رکین انقلاب از هرکس و هر جریانی ببینند با پاسخ به‌موقع عبرتی ابدی را برای همه بدخواهان رقم خواهند زد.

امام جمعه فارسان گفت: امروز جریان تحریف تلاش می‌کند تحریم‌های ظالمانه دشمنان برعلیه مردم صبور ما که در تمام مشکلات سنگ زیرین آسیاب بودند را به خود مردم نسبت دهد و تکرار می‌کند که ایران مانع رفع تحریم‌هاست که در داخل هم یک عده تکرار می‌کنند و به این وسیله زمینه‌سازی مذاکره و سازش را در بین افکار عمومی فراهم می‌کنند.

حجت الاسلام ملک پور در پایان گفت:  این توطئه و زمینه‌چینی است برای اینکه افکار را متوجه کنند که چاره‌ای جز مذاکره و تسلیم نیست. اول تحریف می‌کنند بعد مردم را می‌آورند وسط کار که حضرت آقا فرمودند اگر مسئله تحریف حل شود مسئله تحریم حل خواهد شد. این خیلی مهم است. می‌بینیم که با همین جنگ رسانه‌ای و با همین تحریفی که امیرالمؤمنین را خانه‌نشین کرده تاریخ را بررسی کنید. لازم است مردم ما با بصیرت تمام در این جنگ ادراکی گرفتار نشوند. جنگ ادراکی و شناختی درک مردم را منحرف می‌کند. باید مواظب بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار