فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

امت متصل به ولایت شکست ناپذیر است

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: امت متصل به ولایت شکست ناپذیر است
کد خبر: ۹۳۰۷۷۱۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛ سرهنگ علیرضا جنیدی در مراسم روز ۹ دی ماه که با حضور امام جمعه بردسکن، اعضای شورای تامین، بسیجیان و نیرو‌های انتظامی و نظامی، روسای ادارات و روحانیون در محل گلزار شهدای شهرستان در فضای باز و با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار گردید اظهار داشت: فتنه ۸۸ طراحی شده از سوی دشمن بود که متاسفانه افرادی خود فروخته در دام دشمن افتادند.
 
وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب فتنه ۸۸ طراحی ۱۰ ساله‌ای را داشت که بروز و ظهور آن در انتخابات قوت بیشتری گرفت.
 
فرمانده سپاه بردسکن، خاطرنشان کرد: دشمن برای شکست و تضعیف روحیه ملت ایران وارد معرکه فتنه در سال ۸۸ شده بود ولذا خباثت دشمن با ایران اسلامی بخاطر روحیه فداکاری و دینی ملت کشورمان بود.
 
جنیدی بر تداوم کینه‌توزی دشمن و در راس آن استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: همه فتنه‌ها علیه جمهوری اسلامی به دلیل برخورداری مردم ایران از روحیه استکبارستیزی و وجود فقیهی عالیقدر در راس این نظام است.
 
وی با اشاره به اینکه برخی کشور‌های منطقه سازش با استکبار را به قیمت ذلت خود پذیرفتند، تصریح کرد: ذلت عربستان سعودی به این دلیل است که خود را در اختیار آمریکا قرار داده و با رژیم کودک‌کش صهیونیستی سازش کرده است.

فرمانده سپاه بردسکن در ادامه، مدیریت رهبر معظم انقلاب را در فتنه ۸۸ اوج بیداری ملت ایران در کنار رهبری دانست و گفت: نقش ولایت در طول ۴۲ سال حیات انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای بوده است و هدایت‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب همواره موجب شده تا گزندی به جمهوری اسلامی نرسد و ایستادگی مردم تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.
 
وی ابراز داشت: حاکم شدن اسلام ناب محمدی (ص) دارای هزینه است ولذا باید با جان و مال برای اقتدارکشورمان تلاش کنیم. موفقیت‌های امروز نظام نیز مرهون همدلی امت با ولایت و انسجام مردم و مسئولان بوده است.
 
فرمانده سپاه بردسکن به تفاوت‌های اسلام سکولار و آمریکایی با اسلام ناب محمدی (ص) پرداخت و افزود: دشمنان نتوانسته‌اند ذره‌ای در اقتدار مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی شک کنند و خنثی شدن توطئه‌های بی‌شمار استکبار بخاطر همت، شورٍ بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران است که در کنار رهبر خود تا پای جان ایستادند.

جنیدی رهبر معظم انقلاب را رکن اساسی نظام دانست و افزود: ملت ایران در یوم الله نهم دی ثابت کرد، امت بی ولایت معنا ندارد و ولایت بدون امت اقتدار ندارد که تبلور این اقتدار در روز نهم دی بر همگان روشن شد.
 
وی تصریح کرد: در جریان فتنه ۸۸ وقتی مردم متوجه شدند که موضوع دعوای سیاسی دو کاندیدا نیست و دشمن از فتنه پشتیبانی می‌کند، بصورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و آن حماسه به یادماندنی را خلق کردند و باعث خاری دشمنان شد و امید به آینده در دل دوستداران انقلاب بیشتر شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، با اعلام اینکه شواهد نشان داد بعضی از کاندیدا‌های انتخابات سال ۸۸ در جهت اهداف دشمن حرکت کردند، گفت: اینکه چند ساعت به پایان رای‌گیری اعلام می‌شود، من پیروز انتخاباتم خود توطئه‌ای بود که با رمز تقلب شکل گرفت.
 
وی حمله به مساجد و یا پاره کردن عکس امام خمینی (ره) و اهانت به مقدسات از سوی دشمن را عین نابخردی دانست و افزود: حرکت‌های آنان منجر شد تا بساط فتنه‌گریشان زودتر بر چیده شود و به زباله‌دان تاریخ سپرده شودند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، با تاکید بر وفاق و همدلی همه جریان‌های همسو با انقلاب اسلامی گفت: حول محور ولایت بودن دشمن را مایوس کرده ولذا باید با قدرت مشی حاج قاسم سلیمانی را که در تبعیت محض از ولایت که در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود نیز به آن اشاره کرده سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی قرار دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار