همزمان با تداوم کمک مؤمنانه، بیش از 120 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در شهرستان سامان تقدیم شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۴۱۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ ذبیح الله لطفی زاده گفت: با همت خیرین و هیئت امنای مسجد امام حسین علیه السلام  و پایگاه بسیج این مسجد، در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  بیش از 120 بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان شهرک ابوذر شهرستان سامان توزیع شد.

وی افزود: تاکنون بیش از 500 بسته کمک معیشتی در قالب طرح های مختلف و با مساعدت خیرین و سپاه و بسیج شهرستان سامان و با محوریت مسجد امام حسین علیه السلام شهرک ابوذر شهر سامان در بین قشر نیازمند و آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شده است.

لطفی زاده از دیگر اقدامات جهادی بسیج در راستای مقابله با ویروس کرونا نیز خبر داد و گفت: ضدعفونی و پاکسازی معابر، هماهنگی با خیران برای بخشش اجاره بهای اماکن تجاری و منازل مسکونی برای رفاه حال بازاریان و مستأجران آسیب دیده از کرونا ، از دیگر اقدامات خداپسندانه در شهرستان سامان است.

وی کمک به کادر بهداشت و درمان در زمینه های مختلف از جمله تولید و توزیع اقلام بهداشتی، امر به معروف و نهی از منکر در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کنترل عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی و ... را از دیگر فعالیت های گروه های جهادی بسیج و جهادگران مسجد امام حسین علیه السلام شهرک ابوذر برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار