سید مرتضی علوی

توزیع بیش از 120بسته معیشتی در سامان

همزمان با تداوم کمک مؤمنانه، بیش از 120 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در شهرستان سامان تقدیم شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۴۱۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ ذبیح الله لطفی زاده گفت: با همت خیرین و هیئت امنای مسجد امام حسین علیه السلام  و پایگاه بسیج این مسجد، در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  بیش از 120 بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان شهرک ابوذر شهرستان سامان توزیع شد.

وی افزود: تاکنون بیش از 500 بسته کمک معیشتی در قالب طرح های مختلف و با مساعدت خیرین و سپاه و بسیج شهرستان سامان و با محوریت مسجد امام حسین علیه السلام شهرک ابوذر شهر سامان در بین قشر نیازمند و آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شده است.

لطفی زاده از دیگر اقدامات جهادی بسیج در راستای مقابله با ویروس کرونا نیز خبر داد و گفت: ضدعفونی و پاکسازی معابر، هماهنگی با خیران برای بخشش اجاره بهای اماکن تجاری و منازل مسکونی برای رفاه حال بازاریان و مستأجران آسیب دیده از کرونا ، از دیگر اقدامات خداپسندانه در شهرستان سامان است.

وی کمک به کادر بهداشت و درمان در زمینه های مختلف از جمله تولید و توزیع اقلام بهداشتی، امر به معروف و نهی از منکر در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کنترل عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی و ... را از دیگر فعالیت های گروه های جهادی بسیج و جهادگران مسجد امام حسین علیه السلام شهرک ابوذر برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار