خبرهای داغ:

حضور خادمیارن رضوی در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود و تقدیر از کادر درمانی

خادمیارن رضوی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود از کادر درمان ومدافعان سلامت خادمیار رضوی تقدیر و تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۰۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
حضور خادمیارن رضوی در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود و تقدیر از کادر درمانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته پرستار و سالروز ولادت حضرت زینب (س) خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود با حضور در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان از متولیان اصلی، مسئول راه اندازی و کادر آزمایشگاه تشخیص تست کرونا دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تقدیر و تجلیل کردند.
در این دیدار که در محل تالار پورسینا واقع در ساختمان دانشکده پزشکی برگزار شد، پس از قرائت قرآن، سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا (ع) و اجرای گروه سرود، از خدمات و تلاش‌های کادر آزمایشگاه تشخیص تست کرونا و مدافعان سلامت خادمیار رضوی تقدیر و تشکر به عمل آمد و به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان هدایایی اهدا گردید.
در این مراسم مرتضی احمدیان مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود ضمن عرض تبریک خدمت پرستاران، کادر درمان و کادر آزمایشگاه تشخیص تست کرونا به مناسبت هفته پرستار و میلاد باسعادت حضرت زینب (س) از تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان تشکر کرد و گفت:: تقدیر از پرستاران کوچک‌ترین کاری است که میتوان انجام داد و ما اطمینان داریم که اجر زحمات شما در پیشگاه خداوند متعال، حضرت زینب (س) و علی ابن موسی الرضا (ع) محفوظ است.
زحمات و تلاش این روز‌های پرستاران زبان زد همه است و ما آرزو داریم که پرستاران عزیز این مرکز درمانی در پناه، ولی نعمت شیعیان علی ابن موسی الرضا (ع) سلامت و محفوظ باشند.
وی افزود:بعد از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در هیچ صحنه‌ای مانند دوران کرونا هم بستگی و هم افزایی پرشور وجود نداشت.
ما خادمیاران رضوی نیز تلاش کردیم با نیت امام رضایی به یاری کادر درمان بشتابیم، که خادمیاران با کمک در دوران کرونا در نقاهتگاه و سایر فعالیت‌ها حضور خوبی داشتند.
وی در پایان با اشاره به فعالیت کانون سلامت رضوی در همه‌ی زمینه‌های درمانی و قدر دانی از دکتر معصوم آبادی مسئول کانون بهداشت و سلامت رضوی، از دکتر چمن ریاست دانشگاه علوم پزشکی، کادر آزمایشگاه و پرستاران صبور به خصوص پرستاران خادمیار رضوی تشکر و قدر دانی نمودند و برای آن‌ها آرزوی سلامتی داشت.
دکتر رضا چمن نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور خادمیاران رضوی و آمار و اطلاعاتی درمورد تعداد مبتلایان و بهبود یافتگان کووید ۱۹ اعلام داشت و افزود: این آمار و اطلاعات نشانگر فعال بودن چرخه انتقال ویروس است، هرچند روند ابتلا کاهش یافته، اما در این شب و روز‌های سرد کرونایی خانه امن‌ترین مکان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: محدودیت‌ها تا خدود زیادی موثر واقع شده، اما اگر رعایت نکنیم به سرعت تعداد مبتلایان افزایش می‌یابد و به کندی پایین می‌آید، بنابراین این گام‌های اساسی را باید با همت همه محکم برداریم تا هرچه سریعتر به وضعیت مناسبتری برسیم.
وی ضمن تشکر از فعالیت پرستاران، از مسئول و کادر آزمایشگاه تشخیص کووید ۱۹ شاهرود نیز قدردانی ویژه به عمل آوردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار