خبرهای داغ:

روابط عمومی سپاه استان آماده همکاری با سازمان زندانهای استان است

رئیس روابط عمومی سپاه استان گفت: روابط عمومی سپاه استان آماده همکاری با سازمان زندانهای استان در خصوص موضوعات قرآنی و مسابقات کتابخوانی است.
کد خبر: ۹۳۰۵۹۱۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ مهدی دیابی رئیس روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با مدیر کل سازمان زندانهای استان گفت: روابط عمومی سپاه استان آماده همکاری با سازمان زندانهای استان برای موضوعات قرآنی و مسابقات کتابخوانی  است.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا زندانیان نیز بتوانند در مسابقات کتابخوانی شرکت کنند که در این خصوص روابط عمومی آمادگی همکاری بیشتر با سازمان زندانها را دارد.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان در این دیدار گفت: در خصوص موضوع اشتغال و جهش تولید و تکمیل پروژه های عمرانی سازمان بسیج سازندگی آماده همکاری با سازمان زندانها را دارد.

مرتضی دهرویه رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان در این دیدار گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون 284 میز خدمت جهادی در استان برگزار شده که 600 کارشناس دستگاه اجرایی برای حل مشکلات مردم در نقاط مختلف استان حضور یافتند و تاکنون حدود 220 میلیارد تومان سازمان بسیج ادارات سپاه استان به مردم استان خدمات ارائه کرده است .

کهربایی مدیر کل سازمان زندانهای استان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات گروه های جهادی بسیج پزشکی برای حضور در زندانهای استان گفت: سازمان زندانها آمادگی همکاری بیشتر با سپاه و بسیج برای استفاده از تمام ظرفیت های سپاه و بسیج در جهت کمک به گروه های آسیب دیده است . 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار