خبرهای داغ:

آزادی ۲۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان سمنان

فرمانده سپاه قائم ال محمد(عج) گفت: تاکنون ۲۶نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان سمنان آزاد شدند
کد خبر: ۹۲۷۲۱۷۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان سردار حمید دامغانی در دیدار مدیرکل زندان‌های استان سمنان که در دفتر فرمانده سپاه استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان سمنان یکی از اقدامات بسیار پسندیده و نیکو در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه بود.
وی افزود: توجه به موضوعاتی نظیر اشتغال و توانمندسازی زندانیان و رسیدگی به مسائل اقتصادی و فرهنگی خانواده‌های زندانیان باید بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: یکی از اثرگذارترین موضوعاتی که می‌توان در قالب اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به آن توجه کرد، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد است.
سردار دامغانی گفت: سپاه استان سمنان در اختصاص کمک‌های خیرین و کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد آمادگی دارد.
‌محمد باهنر مدیرکل زندان‌های استان سمنان گفت: مجموعه سپاه استان سمنان تاکنون تلاش مثمر ثمری در راستای آزادسازی زندانیان و بازگشت این افراد به آغوش خانواده با حفظ کرامت انسانی انجام داده است و این همراهی در ادامه مسیر جای قدردانی دارد.
وی از فرمانده سپاه استان سمنان خواست اداره کل زندان‌های این استان را در حوزه امنیت زندان‌ها کمک و یاری کنند.
به گزارش بسیج از ابتدای امسال تاکنون ۲۶ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان سمنان با کمک مردم و تلاش ستاد دیه استان به مبلغ پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آزادشده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار