خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) :

سپاه و بسیج همواره در خط مقدم خدمت رسانی به مردم خواهند بود

سردار اکبری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فارسان؛ سپاه و بسیج را بازوان توانمند انقلاب در امر خدمت رسانی دانست.
کد خبر: ۹۳۰۵۸۷۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور جمعی  از فرماندهان نظامی، خانواده معظم شهدا، مسئولین ادارات در حسینیه حضرت زهرا سلام الله علیها این ناحیه برگزار شد.

 در این برنامه سردار علی محمد اکبری ضمن ایراد سخنانی در رابطه با نقش سپاه در گذشته و حال و تقدیر از تلاش های سرهنگ پاسدارحمید یزدانی فرمانده سابق ناحیه فارسان، حکم فرماندهی جدید ناحیه مقاومت بسیج فارسان را به سرهنگ پاسدار سیدهادی صالحی اعطا کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این برنامه گفت: امروزه سپاه و بسیج دو بازوی توانمند انقلاب و نظام هستند که به یک پشتوانه قوی تبدیل شده اند و سایر ادارات سپاه را به عنوان یک عنصر اجرایی توانمند در کنار خود می بینند که می توانند همیشه روی کمکش حساب کنند و نمونه کوچکی از این توانمندی را در هنگام اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا دیدیم.

سردار اکبری تصریح کرد: سپاه و بسیج همواره در خط مقدم خدمت رسانی به مردم خواهند بود.

در طول این برنامه مسئولین ادارات شهرستان ضمن تقدیر از تلاش های چند ساله سرهنگ پاسدار حمید یزدانی در سمت فرماندهی سپاه ناحیه فارسان، سپاه و بسیج را عضو جدا نشدنی نظام و انقلاب دانستند.

 امام جمعه فارسان در این خصوص گفت: سپاه پاسداران نمادی ارزشمند از ظرفیت انقلابی مردم ایران با پیروی از سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام، ایران و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، ایفا کند.

حجت الاسلام ملک پور افزود: امروز پس از گذشت بیش از چهار دهه از تأسیس این نهاد ارزشمند و پر افتخار که دفتر سوابقش از برگ‌های زرین حماسه ، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به‌ ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است، بالنده‌تر، بانشاط ‌تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) است ، همان پیر جمارانی که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی تصریح کرد: بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راه این اهداف مقدس، نهایت قدردانی خود را از جنابعالی اعلام بدارم. ثمرات شیرین تلاش های شما در این شهرستان که در جای جای آن پشتکار و همت موج می زند همواره چون چراغی فروزان فراروی بسیجیان این شهرستان است.

دکتر طاهری فرماندار شهرستان فارسان نیز سپاه و بسیج را از جمله عناصر کارآمد نظام دانست که با وجود افراد توانمندی همچون سرهنگ یزدانی می تواند شکوفا شود.

 وی سرهنگ پاسدار حمید یزدانی را یکی از فرماندهانی دانست که علاوه بر توانمندی در امور اجرایی یک الگو و اسوه اخلاق است و برای ایشان در هر جا و هر مسئولیتی آرزوی موفقیت کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار