امام جمعه درگز:

ترور دانشمندان هسته‌ای نشان از نفوذ نگران‌کننده دشمن است

حجت الاسلام ایروانی گفت: ترور راحت دانشمندان هسته‌ای و موشکی و ایجاد مشکل در نیروگاه‌های هسته‌ای نشان از وجود حفره‌های امنیتی و نفوذ نگران کننده دشمن است.
کد خبر: ۹۳۰۴۴۸۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
حجت الاسلام محمدحسین ایروانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) عنوان کرد: کسانی که هر روز از عمر آن‌ها گذشته و خود را برای مرگ آماده نمی‌کنند، انسان‌هایی که فرجام خوشگذرانی‌های حرام را می‌دانند، اما از آن خودداری نمی‌کنند، افرادی که می‌دانند خدا منتقم سختی است، اما در نافرمانی اصرار می‌کنند و کسانی که دارای ایراد هستند، اما در اصلاح دیگران تلاش می‌کنند افرادی هستند که در آخرت دچار ضرر و زیان سختی می‌شوند.

امام جمعه درگز ضمن تبریک ولادت حضرت زنیب (س) گفت: حضرت زینب(س) شخصیتی بود که دارای قدرت روحی و روانی بالا بود و در سخت‌ترین شرایط خود را نمی‌باخت؛ بنابراین بهترین الگو برای ما به لحاظ استحکام شخصیتی و قدرت روحی در بلا‌ها و مشکلات باید حضرت زینب (س) باشد.

حجت الاسلام ایروانی تبیین کرد: به فرمود: ه مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی تبلور ارزش‌های فرهنگی و نماد شجاعت و روحیه ملت ایران بود؛ تشییع میلیونی شهید سلیمانی اولین سیلی و حمله موشکی به عین‌الاسد دومین سیلی سخت ایران به آمریکا بود؛ سیلی سخت‌تر را جوانان انقلابی با غلبه نرم افزاری و اخراج آمریکا از منطقه خواهند زد؛ البته انتقام از عاملان شهادت او قطعی است و در زمان مشخص خود انجام خواهد شد.

خطیب جمعه درگز تاکید کرد: قوی شدن در همه زمینه ها، عدم اعتماد به دشمنان، پایبند بودن به اهداف ملت، حفظ اتحاد ملی، نگاه به درون و کمک به خنثی شدن اثر تحریم‌ها به جای رفع تحریم از جمله مواردی است که مقام معظم رهبری همواره در بیانات خود به آن‌ها تاکید کرده و از مسئولین مطالبه می‌کنند.

وی در بخش‌های دیگری از سخنان خود گفت: در قضیه انتخابات آمریکا دیدیم چگونه کشوری که ادعای دموکراسی و مدیریت دنیا داشت به ذلت افتاد و رئیس جمهور آن‌ها مدام از تقلب در انتخابات حرف می‌زد؛ در این میان اروپایی‌ها هم علاوه بر اینکه هیچ یک از تعهدات برجامی خود را انجام ندادند مدام در حال صدور بیانیه و محکوم کردن ایران هستند؛ این‌ها یاوه گویی‌هایی است که موضع قاطعانه مسئولین ما را می‌طلبد.

حجت الاسلام ایروانی تشریح کرد: ترور راحت دانشمندان هسته‌ای و موشکی و ایجاد مشکل در نیروگاه‌های هسته‌ای نشان از وجود حفره‌های امنیتی و نفوذ نگران کننده دشمن است؛ علاوه بر این وجود مشکلات فراوان اقتصادی دلیلی جز ضعف مدیریتی دولتمردان ندارد؛ برخی وزارتخانه‌های ما عرضه ندارند با یکدیگر هماهنگ شوند و چیزی که مورد نیاز مردم است یک سال در بندر رسوب می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در سایه بی تدبیری مسئولین، قیمت‌ها چنان سربه فلک کشیده که مردم توان خرید چیزی جز نان را ندارند، مسئولین شهرستان باید به گونه‌ای تدبیر کنند که نان مورد نیاز مردم هم از لحاظ کمی و هم کیفی اصلاح شده و مشکلات صف‌های طولانی و کیفیت نامطلوب آن اصلاح شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار