خبرهای داغ:

بسیج و سپاه؛ در خدمت رفع محرومیت

فرمانده سپاه شاهرود بر حضور بسیج و سپاه؛ در خدمت رفع محرومیت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۰۴۰۴۲
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در کارگره محلات اسلامی در فرمانداری شهرستان شاهرود با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان و دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسان با اشاره به احصای مشکلات محلات اسلامی توسط شورای محلات اسلامی، برخی از مشکلات محلات شاهرود را یادآوری و اظهار کرد: در محلات اسلامی دارای مسکن مهر، مشکل آسانسور واحد‌ها و خانه‌های خالی که آسیب‌ها و معضلات اجتماعی ایجاد کرده است، باید مورد توجه و دقت قرار گیرد.
وی با اشاره به مشکل زمین‌های واگذارشده در این محلات و عدم اجازه ساخت واحد‌های مسکونی، خیابان‌کشی و آسفالت برخی محلات افزود: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و محروم وظیفه همه مسؤولان است و باید در این راستا همه تلاش خود را به‌کار بندیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تشکر از شهرداری شاهرود در خصوص رفع بخشی از مشکلات مردم شهرک پردیس، بر لزوم توجه به این شهرک و رفع دیگر مشکلات آنان تأکید کرد و گفت: در خصوص خیابان‌کشی، آسفالت و رفع مشکل برق و آب خانوار‌های ساکن باید تلاش شود.
وی با تأکید بر اینکه باید همه دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسان باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشند، گفت: بسیج و سپاه خود را مسؤول رفع محرومیت و خدمت به مردم می‌دانند و از دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز این توقع وجود دارد همچنان که تاکنون تلاش‌های فراوانی داشته‌اند، در این راستا بیشتر تلاش و با شورای محلات اسلامی همکاری کنند تا مشکلات رفع شود.
رفع مشکلات محلات اسلامی شاهرود
ابوطالب جلالی، سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود نیز با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات محلات اسلامی شاهرود، تسریع در روند خدمت‌رسانی را به مردم خواستار شد.
او گفت: مشکلات و معضلات محلات اسلامی شاهرود مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مقرر شده است تا با توجه به اولویت در رفع آنان توسط دستگاه‌های مربوطه اقدام لازم صورت پذیرد.
پنج محله اسلامی در شهر شاهرود با محوریت شورای محله اسلامی در راستای رفع مشکلات این مردم با حضور اهالی این محلات در حال خدمت‌رسانی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار