با ورود دستگاه قضایی و شورای تأمین:

خط تولید کارخانه قند تربت‌جام مجدد فعال شد

دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام از فعالیت مجدد خط تولید کارخانه قند جام و پرداخت بخش عمده حقوق معوقه کارگران با ورود دستگاه قضایی و هم‌افزایی شورای تأمین و دستگاه‌های مربوطه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۸۳۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حمید علیزاده با اعلام خبر فعالیت مجدد خط تولید کارخانه قند جام و پرداخت بخش عمده حقوق معوقه کارگران تأکید کرد: یکی از مطالبه‌های اصلی ریاست قوه قضائیه در راستای پیشگیری از وقوع جرم، حمایت از کار و رونق تولید داخلی است.

وی بابیان این‌که هرچقدر بستر کار و تولید در این شهرستان رونق پیدا کند به همان میزان شاهد کاهش جرائم هستیم تصریح کرد: از عمده مشکلات شهرستان تعطیلی کارخانه قند جام با نارضایتی‌های اجتماعی ازجمله عدم پرداخت حقوق معوقه کارگران و مطالبات اشخاص خصوصی بود که با ورود دستگاه قضایی و شورای تأمین تا حدودی مشکلات این کارخانه که سابقه داشت به حمدالله حل شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید میدانی که با همراهی شورای تأمین شهرستان صورت گرفت نکات مثبتی مشاهده شد و پیگیریم سایر مشکلات اندک هم با مدیریت و پیگیری مدیران و هم‌افزایی شورای تأمین و دستگاه‌های مربوطه برطرف شود.

دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام؛ با تأکید بر حمایت قضایی از کارگاه و بنگاه‌های کارآفرینی در ایجاد کار و اشتغال‌زایی افراد بومی گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده بخش عمده حقوق معوقه کارگران پرداخت و الحمدالله خط تولید کارخانه قند جام فعال شد.

علیزاده یادآور شد: همه دستگاه‌ها می‌بایست کمک کنند تا چرخ تولید این کارخانه همچنان بچرخد چراکه حفظ این کارخانه تولیدی جز میراث گران‌بهای شهرستان نقش مؤثری در صنعت تولید شکر داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار