در یک آتش به اختیار با منش پهلوانی:

خیرین آزادکار المپیکی کشور به کمک محرومان صالح‌آبادی شتافتند

مدیر آموزش‌وپرورش صالح‌آباد از ساخت سه مدرسه ابتدایی با برآورد اعتباری به ارزش یک میلیارد تومان به همت خیرین مدرسه‌ساز آزادکار المپیکی کشور در مناطق صعب‌العبور این شهرستان محروم و مرزی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۸۲۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
غلامحیدر اسدی در آیین افتتاح یکی از این پروژه جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ابراز داشت: ساخت سه مدرسه ابتدایی یک کلاس چندپایه با برآورد اعتباری به ارزش یک میلیارد تومان به همت خیرین مدرسه‌ساز آزادکار المپیکی کشور زیر نظر موسسه خادمان علی بن ابیطالب (ع) - تهران در روستا‌های محروم «عباس‌آباد، سیاخوله و شهرک محمد حاجی» مناطق صعب‌العبور شهرستان صالح آباد درحال اجراست.

وی تصریح کرد: از سه پروژه درحال ساخت یک مدرسه یک کلاس چندپایه ۷۰ متری به نام پهلوان «کمیل قاسمی» بااعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد و لبخند شادی را برای دانش آموزان روستای عباس‌آباد این شهرستان محروم و مرزی به ارمغان آورد.

وی با قدردانی از پیشکسوتان آزادکار المپیکی و جهانی کشور «رسول خادم، کمیل قاسمی، امیر توکلیان و مرتضی علیزاده» که علاوه بر درخشش در میدان‌ها ورزشی در ترویج منش پهلوانی و کمک به محرومان همانند مرحوم غلامرضا تختی پیش‌قدم شدند خاطرنشان کرد: دو مدرسه دیگر ۷۰ متری درمجموع بایک کلاس چندپایه، یک دفتر، دو چشمه سرویس، یک آبدارخانه هر پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون توماننیز در دهه مبارک فجر رسماً به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است؛ این پیشکسوتان کشتی آزاد کشور با ترویج منش پهلوانی و با توسل به سیره امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب (ع) به کمک دیگر نیازمندان روستا‌های مرزی سیاخوله، کلاته ده نو و ابراهیم‌بای نیز شتافتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار