رئیس اداره اوقاف درگز:

۳۵۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان درگز توزیع شد

حجت الاسلام حسین آبادی گفت: همزمان با فرارسیدن ایام شهادت شهید سلیمانی، ۳۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش مجموعا بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان درگزی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۳۴۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
حجت الاسلام هادی حسین آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به نزدیک بودن ایام شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: اداره اوقاف در طول سال و در مناسبت‌های مختلف، اقدام به تهیه و توزیع اقلام فرهنگی و بسته‌های معیشتی می‌کند؛ یکی از این مناسبت‌ها سالروز عروج شهید سلیمانی است که به همین مناسبت طرح شهید سلیمانی در این اداره در حال اجرا شدن است.

وی عنوان کرد: در این طرح که به صورت سراسری در کل کشور اجرا می‌شود، بسته‌های معیشتی به همراه البسه گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود، البته با توجه به اینکه در شهرستان موجودی البسه گرم نداشتیم، فقط توزیع بسته‌های معیشتی را در دستور کار قرار دادیم.

رئیس اداره اوقاف درگز تبیین کرد: با همراهی خیرین، موسسات خیریه و نهاد‌هایی همچون سپاه، دفتر امام جمعه، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها مبالغی را جمع آوری کرده و به حساب بقعه واریز کردیم، اوقاف استان هم مطابق ۵۰ درصد مبلغ واریزی توسط شهرستان، مساعدت خود را به حساب بقعه واریز کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار