خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
خبر آمد خبری در راه است؛
با حضور سرهنگ کوشکی؛ مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس از مکان دفن پیکر مطهر شهدای گمنام بازدید گردید.
کد خبر: ۹۳۰۲۷۹۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور سرهنگ کوشکی؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس از مکان دفن پیکر مطهر شهدای گمنام بازدید شد.

در این بازدید ضمن تصویب محل تدفین ، قرارداد ساخت یادمان شهدای گمنام امضاء و در دستور کار قرار گرفت.

کوشکی در این بازدید اظهار داشت: مردم خفر دی ماه امسال و در ایام پر برکت فاطمیه، منتظر میهمان های خود باشند و بزودی صاحب تپه شهدا خواهند شد.
به گزارش بسیج، چشم انتظاری مردم شهرستان خفر از حضور شهدای گمنام در این شهرستان به زودی پایان خواهد رسید.
فاطمیه دوم مردم شهرستان خفر مهمان ویژه ای خواهند داشت.
سرگرد طالبی در بازدید از تعیین مکان دفن دو شهید گمنام شهرستان خفر گفت : سالها بود که شهرستان خفر پیگیر دفن شهید گمنام بودند که هر بار بنا به مشکلاتی خصوصا تایید محل دفن شهید گمنام قادر به دعوت و حضور شهید گمنام در این شهرستان نبودیم .

فرمانده سپاه شهرستان خفر تصریح کرد: با پیگیری و رایزنی های انجام شده و تایید محل دفن دو شهید به زودی مردم این شهرستان از فضیلت و برکات شهدای گمنام فیض خواهند برد.

سرگرد طالبی ادامه داد: شهدا متعلق به فرد یا محله خاصی نیست و باید همه مردم شهرستان در اماده کردن زیر ساخت ها و بهسازی محل دفن این دو شهید قدم بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خفر گفت: حد فاصل بین دو محل جزه و غربی ( معروف به اب نیل) در بلندی شهر مورد تایید کارشناسان و بازرسان بنیاد شهید قرار گرفت که ۲۵ دی ماه این شهرستان میزبان دو شهید گمنام خواهد بود.
سرگرد طالبی با بیان اینکه آثار برکات شهدا بر کسی پوشیده نیست و هر چه داریم از خون پاک شهداست ادامه داد: مردم این شهرستان حالا که زمینه دفن دو شهید فراهم شده تلاش کنند و خیرین و دلسوزان و شیفتگان به شهدا در کمک کردن به بنا و یادمان این دوشهید تلاش کنند.

وی گفت: هر ساله در ایام فاطمیه شهرستان خفر برنامه یادواره شهدای شهرستان برگزار می‌کردیم که امسال نیز علاوه بر برگزاری یادواره شهدا و عزاداری خیابانی میزبان دو شهید خوشنام در شهرستان خواهیم بود که به زودی شماره حسابی با همین عنوان خدمت مردم و خیرین اعلام می گردد تا مردم نذورات خود را به همین حساب واریز نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار