خبرهای داغ:

توجه به امر کتابخوانی نتایج سازنده‌ای برای جامعه همراه دارد

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود گفت: هر جا به توسعه فرهنگی و امر کتابخوانی توجه کافی شده نتایج مثبت و سازنده‌ای برای جامعه به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۳۰۲۶۱۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان به همراه جمعی از انجمن کتابخانه‌های عمومی با ابوطالب جلالی، سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست، سید ابراهیم موسوی، مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان ضمن تقدیر از همراهی فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان به بیان مسایل و مشکلات کتابخانه‌های شاهرود پرداخت و از فرماندار شهرستان درخواست کرد در زمینه جذب اعتبارات تملک و دارایی، به مسئله مطالعه و کتابخوانی توجه بیشتری کنند چرا که با گشایش هر کتابخانه و با روی آوردن به کتابخوانی، آسیب‌های اجتماعی کم می‌شود.
در ادامه ابوطالب جلالی، سرپرست فرمانداری شاهرود ضمن تبریک بدلیل کسب رتبه برتر انجمن کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: فرهنگ مسئله بنیادی و زیر بنای تمدن و توسعه بشمار می‌رود که در این بین مطالعه و کتابخوانی سهم بسزایی دارد.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی خصوصا کتابخانه‌های عمومی موجب رشد آگاهی اجتماعی و کاهش معضلات در این حوزه می‌شود.
وی گفت: هر جا به توسعه فرهنگی و امر کتابخوانی توجه کافی شده نتایج مثبت و سازنده‌ای برای جامعه به همراه داشته است.
جلالی بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود برای گسترش فضا‌های کتابخانه‌ای و توسعه امر کتابخوانی را وظیفه‌ای مهم بر دوش همه مسئولان، متولیان این حوزه و دلسوزان حوزه کتاب و کتابخوانی دانست و افزود: من و همه مسئولان شهرستان، در این مسیر همواره در کنار مجموعه کتابخانه‌های عمومی خواهیم بود.
توجه به امر کتابخوانی نتایج سازنده‌ای برای جامعه همراه دارد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار