کمسیون منزلت نماز در سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد برگزار شد.

کمیسیون طرح منزلت نماز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایندگی، ولی فقیه و سایر اعضاء در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مالک اشتر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۱۸۷۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار داریوش کوکبی؛ فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد در این جلسه  با تاکید بر برپایی نماز اول وقت گفت: نماز انسان‌ها را از هرگونه پلیدی و زشتی باز می‌دارد و باعث درست شدن کار‌ها می‌شود.

وی در ادامه به مطلبی از آیت الله قاضی اشاره و بیان داشت: مرحوم آیت الله قاضی می‌فرمایند هر کس نماز‌های واجب یومیه را اول وقت بخواند، به همه مقام‌های معنوی خواهد رسید. پس باید به مهم توجه ویژه‌ای داشت.

در ادامه علی نوروزی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر گفت: بی گمان از عوامل رشد و تعالی معنوی اهتمام به فریضه نماز و تمسک جستن به این ریسمان وثیق و چشمه زلال الهی می‌باشد و در فرهنگ دینی ما، ملاک اعتبارسنجی و پذیرش اعمال بسته به توجه به نماز است.

وی به فراز‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره و اظهارداشت: همه بدانند که یکی از موثرترین راه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و از بهترین راه‌ها برای سلامت معنوی و روحی ما و جامعه، ترویج نماز است.

گفتنی است؛ کمیسیون طرح منزلت نماز به صورت فصلی در سطح ناحیه به دبیری روابط عمومی و تبلیغات ناحیه برگزار می‌گردد.

وی افزود: در این کمیسیون با هم فکری اعضاء حاضر راهکار‌هایی جهت افزایش تعمیق معنویت و افزایش حضور کارکنان در نماز جماعت ارائه می‌گردد.

در پایان هر یک از اعضای جلسه، موارد پیشنهادی خود، در رابطه با برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی را مطرح نموده و پیشنهادات ارزشمند و برتر با نظر موافق، اکثریت اعضاء مصوب گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار