خبرهای داغ:
امام جمعه فارسان:

عده ای می خواهند آمادگی ذهنی برای مذاکرات مجدد را فراهم کنند

مذاکره با آمریکا فرصت نیست بلکه ملت ایران و جوانان توانمند کشورمان فرصت هستند که با مدیریت صحیح می توانند همه مشکلات ناشی از مدیریت سکولار را حل کنند.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۷۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ امام‌جمعه   فارسان به مناسبت هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج گفت: متأسفانه باز عده‌ای برای هموار کردن مسیر غلطشان با خبرسازی‌های دروغین و ضریب دادن به بعضی اکاذیب با جنگ روانی و دوقطبی سازی، سعی می‌کنند در مردم آمادگی ذهنی برای مذاکره با دشمن را فراهم  کنند.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور گفت: اگر ایران اسلامی و مردم هوشمند ما با آمریکا مخالفت دارند ربطی به جناح چپ و جناح راست یا به این گروه و آن گروه ندارد که بعضی‌ها نشانی غلط می‌دهند و افکار عمومی را منحرف می‌کنند که بله اگر امروز مخالفتی با مذاکره صورت می‌گیرد چون می‌خواهند در دولت بعد، خودشان قهرمان شوند و کذا و کذا.

وی بیان داشت: مخالفت با آمریکای جنایت‌کار نماد استکبارستیزی ملت ایران است و قدر آن را می‌دانند. عده‌ای به بهانه‌های پوچ و واهی بر طبل عزت سوزی به نام فرصت نکوبند. این‌ها که می گوئید فرصت نیست. فرصت خود ملت ایران و جوانان این کشور هستند که با مدیریت صحیح می‌توانند همه مشکلاتی که با سوء تدبیر و مدیریت لیبرال و سکولار به کشور تحمیل‌شده را از بین ببرند.

وی اظهار داشت: توجهتان به داخل باشد. عظمت خودتان و حرف امامین انقلاب را فراموش نکنید که فرمودند: ما می‌توانیم و تا امروز هم هر جا که اراده انقلابی در کشور حاکم بوده کارهایی که عده‌ای از دیگران طلب می‌کردند، در داخل انجام‌شده است. باز عرض می‌کنم عده‌ای با عوام‌فریبی، دشمن را تطهیر نکنند.

ملک پور بیان داشت: همه مشکلاتی که برای کشور فراهم‌شده مربوط به سیاست‌های استکباری نظام سلطه و آمریکاست و فرقی بین دموکرات و جمهوری‌خواه نیست. منصف باشید و تاریخ را فراموش نکنید. من برای کسانی که فراموش کردند یادآوری می‌کنم. ۲۰ فروردین سال ۱۳۵۹ آقای جیمی کارتر دموکرات دستور داد به‌عنوان یک روش همیشگی علیه ایران، همه روابط سیاسی و اقتصادی قطع شود.

امام جمعه فارسان گفت: اولین اقدام خصمانه از طرف آمریکا و توسط دموکرات‌ها بود و بعد آمار تحریم‌ها و سخت‌گیری‌ها از آن موقع تا امروز را بررسی کنید و ببینید کدام‌یک از این دو حزب به ایران بیشتر صدمه را زده‌اند، بعد قضاوت کنید که آیا بین گرگی که بالباس میش می‌آید و گرگی که ظاهر می‌آید کدام خطرناک‌تر است؟ به تعبیر رهبری پنجه آهنین را در دست‌کش مخملی قرار داده‌اند.

وی افزود: بعض از آقایان که برای گرفتار کردن کشور مدال هم گرفته‌اند دم از دوستی با این افراد می‌زنند واقعاً اگر شما سیاست بلد باشید می‌دانید که در جهان سیاستی که غربی‌ها بناکرده‌اند و به آن عمل می‌کنند، دوستی و رفاقت معنائی ندارد. منافع مقدم بر دوستی است.

امام‌جمعه فارسان تصریح کرد: مگر ندیدید که برای رسیدن به منافع مدّ نظرشان حاضرند دوستانشان را نادیده بگیرند؟ و امروز هم که دیگر چیزی از آمریکا باقی نمانده، چرا افول را نمی‌بینید؟ کشوری که ایالاتش متفرق شده و نظام داخلی‌اش دچار هرج‌ومرج سیاسی و اقتصادی شده با آن بدهی عظیمی که دارد و هرروز بیشتر می‌شود با انتخاباتی که هنوز وضعیت روشنی ندارد و معلوم نیست سکان اداره کشور به دست چه کسی می‌افتد، آیا می‌شود به چنین مجموعه‌ای دل بست؟

وی در پایان بیان داشت: متأسفانه باز عده‌ای برای هموار کردن مسیر غلطشان با خبرسازی‌های دروغین و ضریب دادن به بعض اکاذیب با جنگ روانی و دوقطبی سازی، سعی می‌کنند در مردم آمادگی ذهنی برای مذاکره با دشمن را فراهم  کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار