خبرهای داغ:

بسیج در جنگ هیبریدی آماده مقابله با دشمنان

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: در جنگ هیبریدی که دشمنان بر علیه ملت ایران ایجاد کرده اند، بسیج در همه میدان‌ها؟ آماده مقابله با تهدیدات دشمنان است.
کد خبر: ۹۲۹۴۲۶۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در دیدار با شورای حوزه بسیج دانش آموزی ایمان و دانشجویان بسیجی طرح علم الهدی و مربیان طرح امیدان امروز، یاوران فردا، سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی و وابستگان یگان شهید سلیمانی این حوزه در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با تبریک هفته بسیج با بیان اینکه فرهنگ بسیج و بسیجی کار‌های مهمی را در کشور و منطقه پیش برده است افزود: امروز باید گفتمان سازی بسیج و انقلابی گری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در کشور‌های مختلف جهان تاثیر خود را گذاشته و شاهد آن هستیم گفت: در موضوع کرنا همه آحاد مردم با فرهنگ و روحیه بسیجی فعال شده اند و باید این تداوم یابد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به هفته بسیج و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این هفته اظهار کرد: شبکه شاد بستر بسیار خوبی است تا با هماهنگس آموزش و پرورش پیام‌های تبریکی توسط معلمان در کلاس‌ها و کانل مدارس قرار گیرد و مسابقات فرهنگی هنری در بستر شاد برگزار گردد.
وی با اشاره به جنگ هیبریدی و همه جانبه دشمنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، امنیتی، سیاسی، اقتصادی و .. گفت: عده‌ای هنوز متوجه این جنگ نیستند و حتی ما در حوزه سلامت نیز در جنگ هستیم و دانش آموزان به عنوان افسران جنگ نرم باید در میدان مبارزه فعال و موتور محرکه این مقابله باشند.
خوشقدم با تاکید بر فضاسازی پیرامونی مدارس به مناسبت هفته بسیج افزود: امروز همه باید تلاش کنیم تا مروج فرهنگ بسیج در جامعه باشیم و از مشکلات اقتصادی و معیشتی و بهداشتی و درمانی مردم بکاهیم.
سرگرد پاسدار علی احمدی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اجرای زنگ سراسری بسیج در شبکه شاد در اول آذر ماه افزود: اجرای مسابقات فرهنگی هنری به این مناسبت در دستور کار و اجراست و تجلیل از نخبگان بسیج دانش آموزی در این هفته اجرا خواهد شد.
وی از شرکت ۲۵۶ شرکت کننده دانش آموز در جشنواره استانی سرو سرخ خبر داد و از پشتیبانی‌های فرمانده سپاه ناحیه از بسیج دانش آموزی تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار